Σύμφωνα με δήλωση του κ. Markus Schaefer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler, η εταιρεία προσανατολίζεται στο να μειώσει τον αριθμό των πλατφορμών που διαθέτει για την κατασκευή νέων μοντέλων, ώστε να μειωθεί με αυτόν τον τρόπο το κόστος και –αντιστρόφως– να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους της. Συγκεκριμένα, ο κ. Schaefer είπε: «Θα αναθεωρήσουμε την παρούσα πολιτική μας και η ιδέα είναι απλοποιήσουμε το σύνολο τους. Ναι, στο μέλλον θα έχουμε λιγότερες πλατφόρμες». Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes-Benz να μειώσει τον αριθμό και των εκδόσεων και εκδοχών αμαξώματος των μοντέλων της, ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη κερδοφορία.

Η εφαρμογή του πρωτοκόλλου «Euro VII» για τη μείωση του εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα από τα οχήματα πιθανόν να αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίσουν ή και να καταργήσουν κάποιους κινητήρες, άρα και κάποια μοντέλα τους. Όπως τόνισε ο κ. Schaefer «το ερώτημα είναι πόσους κινητήρες θα διαθέτεις με την ισχύ της νόρμας “Euro VII”. Φυσικά, ένας τετρακύλινδρος κινητήρας έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να συνεχίσει να υπάρχει από έναν V12».

Σύμφωνα με δημοσίευμα στον γερμανικό Τύπο, ήδη τα ανώτατα στελέχη της Mercedes-Benz έχουν αποφασίσει να σταματήσουν την παραγωγή των S-Class Coupé και S-Class Cabriolet στην επόμενη γενιά της S-Class, ενώ διέκοψαν την παραγωγή της X-Class. Το βάρος θα δοθεί στις Plug-in Hybrid εκδόσεις των μοντέλων της εταιρείας καθώς και στη δημιουργία καινούργιων ηλεκτροκίνητων οχημάτων.