Οι "έξυπνες" τροφές που καλύπτουν την πείνα με φυσικό τρόπο
womaneatingnuts1
Περίεργα

Οι "έξυπνες" τροφές που καλύπτουν την πείνα με φυσικό τρόπο

Νόστιμες και υγιεινές σας κρατούν μακριά από τις διατροφικές ατασθαλίες...

Μέσα στην ημέρα είναι πολύ πιθανό να πεινάσουμε και να χρειαστούμε ένα σνακ μέχρι το βασικό μας γεύμα. Φυσικά και πρέπει να "ακούσουμε" τον οργανισμό μας αλλά χωρίς να του προσθέσουμε παραπάνω θερμίδες, που θα είναι επιζήμιες για τη γραμμή μας.

Υπάρχουν λοιπόν οι "έξυπνες" τροφές ενώ έχουν λίγες θερμίδες, μας δίνουν αρκετή ενέργεια, νιώθουμε χορτάτοι και έτσι δεν υποκύπτουμε σε ανθιυγιεινές λύσεις:

Μήλα: Είναι γεμάτα ίνες οι οποίες προσφέρουν άμεσα το αίσθημα του κορεσμού και οι διατροφικές ατασθαλίες μένουν μακριά. Μάλιστα το ουρσολικό οξύ το οποίο περιέχει λέγεται πως αυξάνει το κάψιμο λίπους. Ένα μέτριο μήλο έχει 95 θερμίδες και 6 γρ. ίνες. 

Φασόλια: Τα φασόλια, οι φακές και τα ρεβύθια έχουν και αυτά πολλές ίνες και είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεϊνης. Συστήνονται ανεπιφύλακτα σε καθημερινή βάση. 

Αυγά: Eρευνα έχει δείξει πως όταν οι άνθρωποι έτρωγαν αυγά για πρωινό, κατανάλωναν 438 θερμίδες λιγότερες όλη την υπόλοιπη μέρα. 

Γιαούρτι: Έρευνα έδειξε πως όσοι κατανάλωναν γιαούρτι σε καθημερινή βάση είχαν κατά 20% λιγότερες πιθανότητες να γίνουν υπέρβαροι σε σχέση με εκείνους που έτρωγαν λιγότερο από 2 φορές την εβδομάδα γιαούρτι. Χωρίς πολλές εξηγήσεις καταναλώνετε το καθημερινά!

Βρώμη: Εκτός από φυτικές ίνες, περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα, όπως και φώσφορο, κάλιο, σελήνιο, μαγγάνιο και σίδηρο. Έρευνες έχουν δείξει ότι χάρη σε έναν πολυσακχαρίτη που περιέχει, που λέγεται β- γλυκάνη, μειώνει τη χοληστερόλη και το ρίσκο για καρδιακή νόσο.

Αχλάδια: Περιέχουν πηκτίνη, μια φυτική ίνα από τα μήλα. Είναι προτιμότερο να καταναλώνετε και την πλούσια σε φυτικές ίνες φλούδα μαζί με τη σάρκα. Η φλούδα περιέχει το αντιοξειδωτικό κουερσετίνη που προλαμβάνει τον καρκίνο και την καταστροφή των αρτηριών.

Μάνγκο: Αυτό το φρούτο δεν είναι μόνο πολύ νόστιμο είναι και φιλικό προς τον οργανισμό. Όσοι το βάζουν στη διατροφή τους τείνουν να τρώνε λιγότερο στη διάρκεια της ημέρας και να ζυγίζουν επομένως και λιγότερο. Ένα φλιτζάνι μάνγκο έχει μόλις 100 θερμίδες και 3 γραμμάρια φυτικές ίνες. 

TAGS:

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα