Το νέο i20 θα κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι του Παρισιού τον Οκτώβριο και μέχρι να αποκαλυφθούν τα επίσημα στοιχεία γνωρίζουμε πως η γκάμα των κινητήρων θα έχει και τούρμπο 3κύλινδρη έκδοση με χωρητικότητα 1,0 lt και ισχύς περίπου στα 100 άλογα. Το εν λόγω μοτέρ -μαζί ενδεχομένως με 4κύλινδρο τούρμπο 1.25 με ισχύ κοντά στους 125 PS- θα τοποθετηθεί και στο μεγαλύτερο i30, καθώς και στα Kia Rio και Cee’d, από το νέο έτος. Εδώ, να υπενθυμίσουμε πως η κορεατικά εταιρία ετοιμάζει και σπορ «N» εκδόσεις.

Φυσικά, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και αξιόλογοι ντίζελ των 1,1 και 1,4 lt με 75 και 90 PS αντίστοιχα. Όσον αφορά την σχεδίαση του αμαξώματος, οι διαστάσεις θα είναι ελαφρώς αυξημένες, ενώ η αισθητική παραπέμπει στο μεγαλύτερο i30 (και λιγότερο στο νέο i10). Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η χαρακτηριστική πολύγωνη μάσκα με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται έως πάνω από τους θόλους των τροχών. Τα πίσω φανάρια μας θυμίζουν ακόμη περισσότερο το i30. Περισσότερα, προσεχώς