Κάνετε διάδρομο; Έτσι θα κάψετε περισσότερες θερμίδες
mediadefaultimagesdiadromos_04052015134400
Περίεργα

Κάνετε διάδρομο; Έτσι θα κάψετε περισσότερες θερμίδες

Κάνετε που κάνετε τον κόπο κάντε το τουλάχιστον σωστά!

Τρεις μικρές συμβουλές για να κάψετε περισσότερες θερμίδες στον διάδρομο!

1. Αυξήστε την κλίση
Έτσι θα γυμνάσετε τους μηρούς, τις γάμπες και τα οπίσθια.

2. Κάντε μεγάλα βήματα
Μειώστε την ταχύτητα και κάντε μεγαλύτερα και βαθιά βήματα για να δυναμώσετε τα οπίσθια και τα πόδια σας.

3. Μην κρατιέστε από τις λαβές
Κουνήστε τα χέρια σας. Έτσι θα γυμναστεί και το πάνω μέρος του σώματος.

TAGS:

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα