Φως στην επίδραση του φαινομένου των emojis στην κουλτούρα, την οικονομία και την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων ρίχνει η καινούργια έρευνα της Adobe, που δημοσιεύθηκε στις 17 Ιουλίου, ανήμερα της World Emoji Day.

Στην πρώτη της έρευνα «Emoji Trend Report», η πολυεθνική λογισμικού απευθύνθηκε σε 1.000 χρήστες emojis στις ΗΠΑ να μάθει για τις συνήθειες χρήσης τους και τον ρόλο που τα emojis παίζουν στη ζωή και τις σχέσεις των χρηστών.

Η πλειονότητα των χρηστών (65%) είπε ότι αισθάνονται πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω emojis αντί με τηλεφώνημα. Αυτό το νούμερο ανεβαίνει στο 83% μεταξύ των όσων ανήκουν στη λεγόμενη Generation Z, δηλαδή όσων γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2010 (σύμφωνα με τη Nielsen Total Audience Report του 2017, η γενιά αυτή είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κοινού των media). Σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα (93%) και για να εκφράσουν την κατανόηση τους στους συνομιλητές τους (91%). Μεγάλο ποσοστό (81%) πιστεύει ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis είναι πιο συμπαθητικοί και πιο ευπρόσιτοι