Ένα εξαιρετικά αμφιλεγόμενο πρόσωπο έχει αναλάβει σύμφωνα με πληροφορίες την χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του υποψηφίου δημάρχου της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη, Νίκου Ταχιάου.

Πρόκειται για τον επικοινωνιολόγο Περικλή Πηλείδη, τον οποίον έμπειρα «γαλάζια» στελέχη έχουν ταυτίσει με συγκεκριμένα γεγονότα, τα οποία δεν πρόκειται να ξεχαστούν ποτέ.

Το πρώτο είναι οι βουλευτικές εκλογές του 2000, οι οποίες εξελίχθηκαν σε ένα από τα μεγαλύτερα πολιτικά και εκλογικά θρίλερ της νεότερης πολιτικής ιστορίας. Η καμπάνια εκείνων των εκλογών σημαδεύτηκε από το περίφημο σύνθημα «υπάρχει καλύτερη Ελλάδα και τη θέλουμε» το οποίο, όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος, δεν έπεισε τους πολίτες οι οποίοι επέλεξαν το ΠΑΣΟΚ. Ο ίδιος μιλώντας μετά από χρόνια για την ήττα που πλήγωσε όσο καμία άλλη τους Νεοδημοκράτες, έλεγε γελώντας στο Bήμαonline «ήταν μια καμπάνια που δεν μας χάρισε τη νίκη, δυστυχώς».

Αυτό όμως με το οποίο έχει ταυτιστεί ο επικοινωνιολόγος του Νίκου Ταχιάου ήταν η προσπάθειά του, δύο φορές μάλιστα, να καταργήσει τον ιστορικό πυρσό από το έμβλημα της Νέας Δημοκρατίας. Μία το 2000 και μία το 2011, κάτι που έχει υπερασπιστεί ο ίδιος. Σε κύκλους Νεοδημοκρατών έχει μείνει με το παρατσούκλι «ο άνθρωπος που είχε εμμονή με τον πυρσό».