Διανύουμε μια μακρά προεκλογική περίοδο και τα κομματικά επιτελεία έχουν βάλει τα δυνατά τους για να βρουν συνθήματα, πρωτότυπα πρότζεκτ και τα κατάλληλα επικοινωνιακά τρικ  για να πείσουν τους ψηφοφόρους τους. Κάποιοι παλεύουν με προγράμματα και προτάσεις κάποιοι με τα θέματα της επικοινωνίας. Από το ΣΥΡΙΖΑ μάλιστα, με το που έλαβαν τα… μαύρα μαντάτα των δημοσκοπήσεων και διαπίστωσαν ότι… χάνουν έδαφος εστίασαν στους νέους ψηφοφόρους.

Όπως αναφέρει σήμερα ο Βηματοδότης, ο Χαρίτσης ήδη ετοιμάζει καμπάνια που θα απευθύνεται στους νέους με σύνθημα «η ψήφος είναι μαγκιά».

Γράφει ο Βηματοδότης: «Μαύρα τα μαντάτα με τα όσα δείχνουν οι (μυστικές και μη) δημοσκοπήσεις των κομμάτων για τους νέους ψηφοφόρους, δηλαδή τους 17άρηδες ή τους πιο μεγάλους σε ηλικία που πρώτη φορά ψηφίζουν.

Κυριαρχεί σε όλους η πρόθεση της αποχής. Αυτό ακριβώς προβληματίζει την κυβέρνηση (αλλά όπως μαθαίνω και τα άλλα κομματικά επιτελεία) και ήδη ο αρμόδιος για τις εκλογές υπουργός  Εσωτερικών Αλέξης Χαρίτσης αρχίζει σε λίγο την καμπάνια προς τους νέους ψηφοφόρους με σύνθημα «η ψήφος είναι μαγκιά».

Θα είναι το πρώτο τηλεοπτικό προεκλογικό σποτάκι που θα δούμε στην τηλεόραση. Να σημειώσω τέλος ότι σύμφωνα με στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους τα κομματικά επιτελεία η αποχή ανάμεσα στους νέους (όπως έχει καταγραφεί από διάφορες δημοσκοπήσεις) ξεπερνά το 50%.