Η αδυναμία της κυβέρνησης να χαράξει ενιαία εθνική γραμμή, αλλά και το γεγονός ότι ακόμη δεν έχει εκφράσει τη δική της θέση στο θέμα του Σκοπιανού, την οδηγεί για άλλη μια φορά σε επικοινωνιακά τρικ.

Λειτουργώντας ωστόσο σε πανικό, έχουν μετατρέψει το Μαξίμου σε… τρολ, το οποίο αναζητεί στο χρονοντούλαπο του… διαδικτύου παλιά βίντεο, προ δεκαετίας, στελεχών της ΝΔ. Από τον πόλεμο των ανακοινώσεων, περάσαμε στον πόλεμο των σποτ.

Αυτή η επικοινωνιακή τακτική που επιλέγει η κυβέρνηση γίνεται επειδή πρέπει να καλύψει την αδυναμία της σε πολιτικό επίπεδο να διαχειριστεί το θέμα του Σκοπιανού.

Παράλληλα, υπολογίζει ότι στρέφοντας το ενδιαφέρον προς τη θέση της αντιπολίτευσης θα αποφύγει νέες εστίες έντασης στις ενδοκυβερνητικές σχέσεις. Δεν είναι όμως πολιτική στρατηγική το να κρύβονται οι αδυναμίες και τα προβλήματα κάτω από το χαλί…

Στ. Νοβ.