Η καλύτερη διαφήμιση είναι πάντα αυτή που γίνεται, όχι από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο, αλλά από τον τρίτο. Όταν δε ο τρίτος έχει βαρύτητα γνώμης και κανένα συμφέρον να σε διαφημίσει, τότε σίγουρα το «προϊόν» είναι καλό.

Κάπως έτσι λειτουργούν για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη τα όσα έγραψε το Bloomberg για τα μεγάλα κατορθώματα της τελευταίας σχεδόν τετραετίας, όπως σχολιάζει η στήλη big mouth του powergame.gr

Eδικότερα, το Bloomberg αναφέρει για την Ελλάδα πως «το οικονομικό αντίβαρο στις καταρρεύσεις της Silicon Valley Bank και της Signature Bank και στην κρίση της Credit Suisse και της First Republic», με ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης που ξεπερνά αυτόν ισχυρών οικονομιών, εξυγίανση του τραπεζικού συστήματος με μείωση «κόκκινων» δανείων που δεν έχει επιτευχθεί πουθενά αλλού στον κόσμο και άλλα πολλά που λέει το Bloomberg.

Σχολιάζοντας ότι, σε αντίθεση με κάθε πιστοληπτική αξιολόγηση, η Ελλάδα είναι μια οικονομία επενδυτικής βαθμίδας ήδη από τον Δεκέμβριο του 2021.