Ο Θάνος Τριανταφύλλου από το υπουργείο Τουρισμού, υπό τον αρμόδιο υπουργό, Βασίλη Κικίλια και η Ελένη Μητράκη από τον ΕΟΤ ήταν οι βασικοί συντελεστές του νέου σποτ του ΕΟΤ που ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη διαφημιστική εταιρεία Οgilvy.

Μια καμπάνια που εμπνέεται από χιλιάδες αληθινές ιστορίες ανθρώπων που επαναπροσδιορίζουν τη ζωή τους. Μήνυμα επίκαιρο, αφού η πανδημία έχει ανατρέψει πολλά «δεδομένα». Τάσεις που προκάλεσαν ανατροπές και άφησαν ως κύριο αποτύπωμα την αναθεώρηση των προτεραιοτήτων τους.

Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 3/6