Καμπάνια για σκλήρυνση της επικοινωνίας ως προς τον COVID-19 από την κυβέρνηση και το υπουργείο Υγείας με μηνύματα ανάλογα με αυτά που βρίσκονται στα πακέτα των τσιγάρων και με ενδείξεις ανθρώπων που νόσησαν και ταλαιπωρήθηκαν ή που ακόμα και πέθαναν έχει αναλάβει από τα social media και την τηλεόραση ο βουλευτής της Ν.Δ. στη Β’ Πειραιά Δημήτρης Μαρκόπουλος.

Ο πρώην δημοσιογράφος, έχοντας νοσήσει, επιμένει πως το μήνυμα πλέον πρέπει να είναι σκληρό για να πειστούν με στοιχεία όσοι επιμένουν σε θεωρίες κατά των εμβολιασμών.

Η στήλη έπιασε τον βουλευτή, μάλιστα, να αναλύει την ιδέα στον Θάνο Πλεύρη, με τον οποίο διατηρεί στενή φιλία, αναφέροντας πως, έπειτα από μια τέτοια διαφήμιση, κανένας δεν θα μπορεί πλέον να πει πως «δεν γνώριζα».