Την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας επεδίωξε να μεταφέρει στο κομματικό του ακροατήριο ο Αλέξης Τσίπρας, κατά την παρουσίαση του σχεδίου του ΣΥΡΙΖΑ για την οικονομία.

Στο σημείο αυτό μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσίαση του οικονομικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ τρένταρε χθες στο twitter με το hashtag #Νταούλια_2.

Στην παρουσίαση του οικονομικού σχεδιασμού της Κουμουνδούρου, μάλιστα προβλήθηκε βίντεο με , με σκοπό να αποτυπωθεί η εικόνα της πραγματικής οικονομίας από τους ανθρώπους του εμπορικού κόμου.

Τα πρόσωπα, ωστόσο που επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ να δώσουν το στίγμα της αγοράς, είναι αρκετά γνώριμα στην Κουμουνδούρου, αφού αποτελούν μέλη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Όπως αποκάλυψε σε ανάρτησή του ο Διευθυντής Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκος Ρωμανός, ορισμένοι από τους μικρομεσαίουςεπιχειρηματίες που μετέφεραν την αγωνία τους για την επόμενη ημέρα της οικονομίας είναι είτε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ή ήταν υποψήφιοι με το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Και συγκεκριμένα:

-Νίκος Ντρέου (κατάστημα ρουχισμού): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο

-Κώστας Βλαχόπουλος (Βιοτέχνης): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο

-Γιώργος Λελούδας (τουριστικά είδη): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο.

-Κλειώ Αγγουράκη (γραφείο εκθέσεων): μέλος ΣΥΡΙΖΑ και αρθρογράφος Podemos.gr

-Γιάννα Κωνσταντίνου (χονδρική ποτά-τρόφιμα): υποψήφια δημοτική Συμβούλος με τον ΣΥΡΙΖΑ στον Αγ. Δημήτριο

Η ανάρτηση του Νίκου Ρωμανού: