Την πάγια και διαχρονική άποψη του, για το πολύπαθο μετρό της Θεσσαλονίκης και κυρίως για τον σταθμό Βενιζέλου, αποτύπωσε σε άρθρο του ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, ο οποίος διετέλεσε επί χρόνια πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ και έχει εις βάθος γνώση του θέματος. Όμως… έμπλεξε. Οι Συριζαίοι, που ως γνωστόν έχουν μεγάλο ταλέντο στο να παρουσιάζουν το άσπρο-μαύρο, που επιδίδονται με μανία στην προσπάθεια να πλασάρουν τις θέσεις τους, τις περισσότερες από τις οποίες έχει απορρίψει η κοινωνία, αντέδρασαν.

Ο τέως πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, άρπαξε την ευκαιρία, για να προσπαθήσει για άλλη μία φορά να… πείσει, ότι το έργο προχωρούσε ταχύτατα (επί των ημερών του άλλωστε είχε… εγκαινιαστεί από τον Αλέξη Τσίπρα), αλλά βεβαίως και να τα βάλει με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος… τόλμησε να προχωρήσει σε πολιτικοποίηση, όπως σημείωσε, ενός μεγάλου τεχνικού έργου, όταν από βήματος ΔΕΘ «ανακοίνωσε την αλλαγή τεχνικού σχεδιασμού του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, αντίθετα από κάθε έννοια επιστημονικής δεοντολογίας και τεχνικής πρακτικής».

Ο κ. Μπίλλιας που είναι… γάτος, έπιασε με τη μία ότι άλλο που δεν ήθελε ο κ. Μυλόπουλος, από το να ανοίξει καθημερινή, δημόσια επικοινωνία, έτσι ώστε να κάνει ντόρο και να ακούγεται το όνομά του.

«Από τα λάθη του παρελθόντος πρέπει όλοι να διδασκόμαστε. Είναι ώρα να σταματήσουν οι φωνές και τα συνθήματα, είναι ώρα να πάψει η πολιτική εκμετάλλευση του μετρό, είναι ώρα να σταματήσει η προσπάθεια νέας εμπλοκής του. Είναι η ώρα που πρέπει να αφήσουμε τους ειδικούς να κάνουν τη δουλειά τους, ώστε το 2023 η Θεσσαλονίκη να έχει επιτέλους μετρό. Αυτός ήταν ο σκοπός και ο στόχος του άρθρου και όχι η αντιπαράθεση. Για αυτό και δεν πρόκειται να ανταπαντήσω σε νέες αιτιάσεις», είπε, βάζοντας τελεία και παύλα.

Και άφησε τον κ. Μυλόπουλο στις… μοναχικές, μακροσκελείς ανακοινώσεις.