Τα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται τεράστια ύφεση στη θεατρική παραγωγή με αποτέλεσμα πολλοί θεατρικοί παραγωγοί να παγώνουν ο ένας μετά τον άλλον τα θεατρικά έργα που είχαν προγραμματίσei να ανεβάσουν στη σκηνή.

Από την άλλη, αρκετοί καλλιτέχνες έχουν αρχίσει να στρέφονται προς την λύση των μονολόγων, που είναι χαμηλού ρίσκου δουλειές, καθώς με τον μονόλογο δεν υπάρχει συνωστισμός στη σκηνή ή αγγίγματα και στενή επαφή μεταξύ των ηθοποιών.

Η Κάτια Δανδουλάκη, φέτος, όπως και πέρσι, βρισκόταν στη σκηνή με δέκα ηθοποιούς για τις ανάγκες του έργου «Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές», όμως τον ερχόμενο Χειμώνα θα είναι μόνη της σε αυτή.

Και καθώς δεν έχει ξανακάνει σχεδόν ποτέ αυτό το εγχείρημα, αναζητά με πολύ προσοχή ένα έργο που να της ταιριάζει, ενώ παράλληλα συνεχίζει τα πολύ απαιτητικά γυρίσματα για τις «Άγριες Μέλισσες».

Το ίδιο επέλεξε να κάνει και η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου για τη θερινή σεζόν, που ενώ θα έπαιζε στο έργο «Η γυναίκα που μαγείρεψε τον άντρα της» στο θερινό θέατρο «Λαμπέτη» της λεωφόρου Αλεξάνδρας, τελικά αποφάσισε να παρουσιάσει τον μονόλογο «Το υπέροχό μου διαζύγιο» της Geraldine Aron στον εξωτερικό χώρο του «Χυτηρίου» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά.

Η Παλαιολόγου θα παίξει την χαριτωμένη σαρανταπεντάρα, Άντζελα Κέννεντι Λίπσκυ, την οποία ο ‘‘αγαπημένος’’ της σύζυγος εγκαταλείπει μετά από είκοσι χρόνια έγγαμης ζωής γεμάτης όρκους πίστης και αφοσίωσης.

Και έπεται συνέχεια...