Την επέκτασή της στην αγορά της Γερμανίας ανακοίνωσε η μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακού στοιχήματος στην Ελλάδα, Stoiximan.

Μάλιστα, η είσοδός της πραγματοποιείται υπό το διεθνές της brand, που ακούει στο όνομα Betano, κίνηση η οποία ακολουθεί το μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας που μέχρι σήμερα την έχει οδηγήσει στις αγορές της Κύπρου, της Ρουμανίας και σύντομα όπως προανήγγειλε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stoiximan κ. Γιώργος Δασκαλάκης, σε αυτήν της Πορτογαλίας μέχρι το τέλος του 2018.

«Η Γερμανία είναι μια μεγάλη, πολλά υποσχόμενη και ταυτόχρονα δύσκολη αγορά, με έντονο ανταγωνισμό. Παρόλα αυτά θεωρώ πως έχουμε δημιουργήσει μια εξαιρετική ομάδα που έχει όχι μόνο τις ικανότητες, αλλά και τη θέληση να αναπτυχθεί και να πετύχει σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ο στρατηγικός μας σχεδιασμός είναι μακροπρόθεσμος και θεωρώ πως με υπομονή και επιμονή θα κατορθώσουμε σταδιακά να κερδίσουμε μια σημαντική θέση και στη γερμανική αγορά», επισήμανε.


Την ίδια ώρα, εξετάζοντας τα μελλοντικά σχέδια του οργανισμού, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιώργος Δασκαλάκης διατηρεί θερμή πεποίθηση ότι τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσουν να επιβεβαιώνουν την δυναμική εξέλιξη της εταιρείας σηματοδοτώντας πλέον την έναρξη της δεύτερης φάσης ανάπτυξης, δηλαδή αυτή της επέκτασής της στο εξωτερικό.

Ο ίδιος επισημαίνει χαρακτηριστικά:

«Η επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό αποτελεί βασικό μέρος του οράματος της εταιρείας μας. Το 2018 σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου σκέλους του στρατηγικού πλάνου επέκτασής μας στο εξωτερικό, καθώς στις αρχές Ιουνίου λανσάραμε το προϊόν μας στη Γερμανία, ενώ το φθινόπωρο ετοιμάζουμε την είσοδό μας στην αγορά της Πορτογαλίας. Και φυσικά το 2019 έπεται συνέχεια. Για να στεφθεί η προσπάθεια μας με επιτυχία θα πρέπει να ανταγωνιστούμε αποτελεσματικά τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου. Είναι σίγουρα ένας φιλόδοξος στόχος.

Με την εξωστρέφεια να αποτελεί μονόδρομο, συμπληρώνει «Ελπίζουμε πως θα καταφέρουμε τα επόμενα χρόνια να προσφέρουμε στα μέλη μας ένα κορυφαίο και άρτιο τεχνολογικά user experience που θα μας καθιερώσει ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου διεθνώς.

Επιθυμία μας είναι να το καταφέρουμε αυτό βασιζόμενοι στην Ελλάδα, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και αποδεικνύοντας πως στη χώρα μας μπορούμε να παράγουμε εξαιρετικά ανταγωνιστικές υπηρεσίες στον τομέα της τεχνολογίας χάρη στο υψηλού επιπέδου ανθρώπινο κεφάλαιο που διαθέτουμε».

Σε ό,τι αφορά τη φορολογία της αγοράς διαδικτύου σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, επισημαίνει: «Οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αντιλήφθηκαν ότι η ρύθμιση της αγοράς του διαδικτύου θέτει σωστούς κανόνες και την ίδια στιγμή δημιουργεί προφανές, άμεσο όφελος για τα κρατικά έσοδα. Κινήθηκαν έτσι προς αυτή την κατεύθυνση και στη μεγάλη πλειοψηφία τους επέλεξαν μια λογική φορολογία, έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα ανοιχτό, ανταγωνιστικό περιβάλλον, ελκυστικό για τις μεγάλες, διεθνείς εταιρείες του κλάδου».

Αυτό σε αντίθεση με την αγορά της Ελλάδας, στην οποία όπως ο ίδιος αναφέρει ο συντελεστής φορολογίας επί των μεικτών εσόδων αγγίζει το 35 %, και την ίδια στιγμή το νομικό καθεστώς της παραμένει μεταβατικό τα τελευταία έξι χρόνια, αναβλητικότητα που όπως ισχυρίζεται λειτουργεί σε βάρος των ελληνικών δημόσιων ταμείων.

Όπως εξηγεί μάλιστα για τις 24 εταιρείες που λειτουργούν στο διαδίκτυο αυτές «είναι υποχρεωμένες από το μεταβατικό καθεστώς να έχουν έδρα σε άλλη χώρα της ΕΕ και να κατέχουν άδεια διεξαγωγής παιγνίων σε αυτή. Αλλιώς δεν μπορούν να λειτουργούν νόμιμα.

Κοινώς και να θέλουν, δεν μπορούν να έχουν έδρα την Ελλάδα! Και αυτό είναι κάτι που μόνο ένα νέο ρυθμιστικό πλαίσιο μπορεί να αντιμετωπίσει. Ευελπιστώ λοιπόν, ότι θα υπάρξει σύντομα μια θετική εξέλιξη συνολικά».

Εξάλλου, για το φαινόμενο της φοροδιαφυγής στην αγορά του διαδικτύου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας διευκρινίζει ότι τα περιθώρια αυτής είναι περιορισμένα « τόσο λόγω του μπλοκαρίσματος ιστοσελίδων από την ΕΕΕΠ (Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων) όσο και της ύπαρξης των capital controls που καθιστούν απαραίτητη την επεξεργασία συναλλαγών με κάρτες μόνο από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που είναι αδειοδοτημένα στην Ελλάδα» και όπως μάλιστα σημειώνει «το διαδικτυακό στοίχημα είναι ονομαστικό, χρηματοδοτείται από ονομαστικές μεθόδους πληρωμής (τράπεζα, κάρτες, ηλεκτρονικά πορτοφόλια) και κανείς δεν μπορεί να παίξει πάνω από 800 ευρώ συνολικά χωρίς να ταυτοποιηθεί πλήρως, σε αντίθεση με το επίγειο όπου μπορεί κανείς να ποντάρει ανώνυμα με μετρητά χωρίς ουσιαστικά να υπάρχει συνολικό όριο.»

Τέλος, για την ανάπτυξη αλλά και τις προτεραιότητες που έχει θέσει η εταιρεία, ο κ. Γιώργος Δασκαλάκης αναφέρθηκε στη δημιουργία νέων ποιοτικών θέσεων εργασίας, τεχνογνωσίας, αλλά και στην επένδυσή της σε ένα διευρυμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.