Πτώση της ζήτησης κατά 5% περίπου στο πεντάμηνο του 2017 διαπιστώνουν από κοινού λιανέμποροι, βιομηχανίες τροφίμων και οι εταιρίες μέτρησης της κατανάλωσης, ποσοστό που έρχεται να προστεθεί στη διαρκή πτώση που καταγράφει η ελληνική αγορά διαρκών καταναλωτικών αγαθών και τροφίμων.

Στο πλαίσιο αυτό και προκειμένου να ανατρέψουν την πτωτική πορεία, οι μεγάλοι παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου ρίχνονται στη μάχη των προσφορών. Ηδη, όπως παραδέχονται οι επικεφαλής μεγάλων αλυσίδων, το 50% του τζίρου προέρχεται από αγορές προϊόντων σε προσφορά. Και η τάση δεν φαίνεται να ανακόπτεται, δεδομένης της διαρκούς ύφεσης, που πιέζει προς τα κάτω εισοδήματα και, άρα, δαπάνες, αλλά και γιατί ο ανταγωνισμός μεταξύ των παικτών για τα μερίδια της αγοράς είναι διαρκής.

Ολες οι μεγάλες αλυσίδες έκλεισαν το 2016 με αύξηση πωλήσεων, εξαιτίας των μεριδίων που απορρόφησαν από τον «απενεργοποιημένο» Μαρινόπουλο, ωστόσο η μεταβίβασή του στη Σκλαβενίτης και η ενσωμάτωσή του στο δίκτυο της αλυσίδας ανακατεύει εκ νέου την τράπουλα στην εγχώρια αγορά. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο τζίρος του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος κινείται στο 40% του τζίρου που έκανε το δίκτυο προτού καταρρεύσει.


Περισσότερα στο ependisinews.gr