Το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται κακόβουλες ενέργειες, με προσπάθειες εξαπάτησης πολιτών που συναλλάσσονται με τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), σύμφωνα με ανακοίνωση του οργανισμού.

Ειδικότερα, αναφέρθηκαν περιπτώσεις απάτης μέσω τηλεφωνικής κλήσης, με σκοπό την εξαπάτηση και τη διενέργεια συναλλαγών από το θύμα.

*Διαβάστε εδώ: Για ποιες ειδικότητες ''διψά'' η αγορά εργασίας: ''Ημέρες Καριέρας'' στην Αθήνα 26-27 Ιανουαρίου, με 200 επιχειρήσεις και 7.000 θέσεις

Οι επιτήδειοι καλούν τους ανυποψίαστους πολίτες στο τηλέφωνό τους, προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΥΠΑ και ζητούν στοιχεία πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς, για να λάβουν δήθεν οικονομική ενίσχυση ή επίδομα κ.α.

Η ΔΥΠΑ ενημερώνει τους πολίτες ότι ουδέποτε στελέχη της θα ζητήσουν μέσω τηλεφώνου ή SMS ή email κωδικούς και στοιχεία πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς τους.

Για όλες τις οικονομικές συναλλαγές ακολουθούνται τα πρωτόκολλα ασφαλείας και προστασίας προσωπικών δεδομένων που ορίζει η νομοθεσία, καταλήγει η ίδια ανακοίνωση της ΔΥΠΑ.