Βγήκαν ξανά τα τεφτέρια στα πρατήρια καυσίμων, καθώς πολλοί είναι οι πολίτες που καταφεύγουν στην τακτική του βερεσέ, προκειμένου να καταφέρουν να τα βγάλουν πέρα.

Όπως δήλωσε στο MEGA η πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπώλων Μαγνησίας, Βάσω Κοντοχρήστου για την αύξηση της τιμής της ενισχυμένης αμόλυβδης, «επειδή υπήρχε πλαφόν στο μέσο περιθώριο κέρδους, η τιμή αλλάζει μόνο όταν υπάρχει ανεφοδιασμός».

Η ίδια επιβεβαίωσε ότι και στη Μαγνησία παρατηρείται το φαινόμενο της πίστωσης, και όσοι πρατηριούχοι μπορούν τη δίνουν.

«Γενικότερα οι τιμές έχουν ξεφύγει, εδώ στη Μαγνησία είμαστε σχεδόν στο 2,28 ευρώ/λίτρο, ενώ στην Αλόννησο κοντεύει τα 2,70ευρώ/λίτρο», πρόσθεσε η ίδια.

Ακόμα, η κ. Κοντοχρήστου επισήμανε πως όσο ανεβαίνει η τιμή, τόσο μειώνονται και οι πωλήσεις, συμπληρώνοντας πως πρέπει να βρεθεί μία λύση είτε αυτό αφορά τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης, είτε του ΦΠΑ.

Από την πλευρά του ο δικηγόρος του ΙΝΚΑ, Αλέξης Αλεξόπουλος, υπογράμμισε πως πρέπει να ληφθούν μέτρα σε δύο επίπεδα: το ένα αφορά τους ελέγχους και το δεύτερο μία υπεύθυνη αντιμετώπιση από το κράτος.

Υπό αυτό το πρίσμα, τα σενάρια για την επέκταση του μέτρου της επιδότησης καυσίμων έχουν «φουντώσει».

Σε πρόσφατες δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ανέφερε: «Προσπαθούμε κάθε φορά να δημιουργούμε δημοσιονομικό χώρο ξέροντας ότι θα έχουμε ελλείμματα, ώστε να ενισχύουμε όσο μπορούμε περισσότερο νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Με τα σημερινά δεδομένα ο δημοσιονομικός χώρος της χρονιάς εξαντλήθηκε, γιατί μειώσαμε φόρους και επιδοτήσαμε γενναία και αναδρομικά και για έναν χρόνο μετά το ηλεκτρικό ρεύμα. Ένα μέτρο που αγγίζει τα 1,1 δισ. ευρώ».

«Αισιοδοξώ ότι θα βρεθεί δημοσιονομικός χώρος, όμως θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να επεκτείνουμε τον ΦΠΑ σε εστίαση, μεταφορές και γυμναστήρια, να καταργήσουμε την εισφορά αλληλεγγύης, αλλά και για το δημόσιο και τους συνταξιούχους», πρόσθεσε.