Τον υπέρ πάντων αγώνα για τη μείωση της δημοσκοπικής της διαφοράς με τη Ν.Δ. δίνει η κυβέρνηση στην τελική ευθεία ενόψει ευρωεκλογών. Φυσικά, η προσπάθεια αυτή εκτυλίσσεται όχι μόνο στο πολιτικό πεδίο με τις παροχές και την όξυνση της αντιπαράθεσης μεταξύ του Αλέξη Τσίπρα και του Κυριάκου Μητσοτάκη, αλλά και στο επικοινωνιακό, με το Μέγαρο Μαξίμου να επιθυμεί την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη στήριξη των εγχώριων ΜΜΕ και δη των τηλεοπτικών καναλιών. Ως εκ τούτου, έχει ενεργοποιηθεί το σύνολο των δυνάμεων του περιβάλλοντος Τσίπρα που εμπλέκονται στο συγκεκριμένο μέτωπο, με πρώτο και καλύτερο τον Αλέκο Φλαμπουράρη, ο οποίος, όπως έχει γράψει η στήλη εδώ και καιρό, έχει αναλάβει εργολαβικά τις επαφές με την πλευρά των καναλαρχών.

Ο υπουργός Επικρατείας επιδιώκει να εξασφαλίσει για λογαριασμό του πρωθυπουργικού επιτελείου την καλύτερη δυνατή μεταχείριση από τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας σε αυτή την κρίσιμη πολιτική συγκυρία, πραγματοποιώντας σειρά σχετικών συναντήσεων και τηλεφωνικών συνομιλιών. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι μόλις λίγους μήνες πριν, απεδέχθη το αίτημα ιδιοκτητών των καναλιών για χρονική μετάθεση της δεύτερης δόσης για τις τηλεοπτικές άδειες που εξασφάλισαν, αλλά και εκείνο για τη μείωση του ειδικού φόρου διαφήμισης. Σε ένα δεύτερο επίπεδο, αναλαμβάνει δράση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος, ο οποίος συνομιλεί με τα κορυφαία στελέχη των τομέων ενημέρωσης των καναλιών, έχοντας πιο στενές επαφές βεβαίως με το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, αλλά και την Παιανία, όπου κατοικοεδρεύει το Open του Ιβάν Σαββίδη.

Τέλος, ο Νίκος Παππάς, φανερά υποβαθμισμένος σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, δίνει γραμμή για σοβιετικού τύπου προπαγάνδα στα αμιγώς φιλοκυβερνητικά Μέσα, αιχμή του δόρατος των οποίων είναι βεβαίως το «Documento» του Κώστα Βαξεβάνη, με τον οποίο ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής έχει ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας όχι μόνο σε προσωπικό αλλά και σε πολιτικό επίπεδο.

Πηγή: Secret