Εντείνονται το τελευταίο διάστημα οι πληροφορίες που θέλουν τους επιχειρηματίες Ιβάν Σαββίδη και Δημήτρη Μάρη να βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις, εξετάζοντας σοβαρά το ενδεχόμενο της απόκτησης διαφόρων Μέσων της 24Media από τον ομογενή επιχειρηματία.

Η σχετική φημολογία έρχεται να ενισχυθεί και από τις συνεχιζόμενες απολύσεις και αποχωρήσεις που λαμβάνουν χώρα στον Oμιλο Μάρη, οι οποίες έχουν ως επίκεντρο τα αθλητικά Media του ομίλου. Το γεγονός δεν φαίνεται να είναι καθόλου τυχαίο. Απεναντίας, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι σχετίζεται με την εν εξελίξει συζήτηση.

Συγκεκριμένα, οι καλά γνωρίζοντες το παρασκήνιο υποστηρίζουν ότι ο Ιβάν Σαββίδης έχει αποφασίσει την επέκταση του oμίλου τόσο στα αθλητικά sites όσο και στο αθλητικό ραδιόφωνο. Και σε αυτές τις περιπτώσεις είναι προφανές ότι ο αγοραστής θέλει να πάρει «καθαρό» το Μέσο. Και καθαρό Μέσο σημαίνει να χρησιμοποιήσει τους ανθρώπους που ο ίδιος επιθυμεί ώστε να περάσει η γραμμή που έχει καθορίσει. Οπλο του πωλητή σε αυτές τις περιπτώσεις είναι το μερίδιο αγοράς, που επιτρέπει στον αγοραστή να πάρει θέση αμέσως σε αυτήν χωρίς να ξεκινά από το μηδέν με πιο αβέβαιη την επίτευξη των στόχων του.

Πάντως, δεν θα πρέπει να αποκλείεται πλήρης έξοδος Μάρη από τον κλάδο των μέσων ενημέρωσης, όπου, παρά τα αρχικά μεγαλεπήβολα σχέδια, δεν έχει υπάρξει το ανάλογο αποτέλεσμα. Πέραν όλων αυτών, ήδη ο Ομιλος Σαββίδη διαθέτει αρκετά αθλητικά Μέσα, με ναυαρχίδα το SDNA. Μέχρι στιγμής δεν επιβεβαιώνεται από καμία πλευρά η πληροφορία που θέλει τον Δημήτρη Μάρη να βρίσκεται πολύ κοντά στην πώληση των Μέσων που διαθέτει. Απεναντίας, προχθές ο ισχυρός άνδρας της 24Media φρόντισε να διαρρεύσει ότι έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση των ραδιοφώνων για τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτό από κάποιους ερμηνεύθηκε και ως μήνυμα ολοκλήρωσης του deal με τον Ιβάν Σαββίδη. Πάντως, ανεξάρτητα από το τι ισχύει πραγματικά, αξίζει να σημειωθεί ότι το αφεντικό της Dimera έχει κάθε λόγο να επιχειρεί στροφή στο Διαδίκτυο.