Θυμάστε την πλατφόρμα τηλεοπτικής διαφήμισης που υποτίθεται ότι θα έφτιαχνε ο Παππάς και θα έλυνε όλα τα προβλήματα με την τιμολόγηση διαφήμισης; Όπως υπενθυμίζει το Secret, στις 9/8/2017 ψηφίστηκε ο σχετικός νόμος που προέβλεπε πως από 1/9/2018 κάθε συναλλαγή καταγράφεται από τους συμμετέχοντες στο ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης τηλεοπτικού χρόνου.

Η 1η Σεπτεμβρίου είναι προφανές ότι έχει παρέλθει και η κυβέρνηση που θα πάτασσε τη διαπλοκή μέσω της πλατφόρμας διαφήμισης ποιείται την νήσσαν. Την ίδια στιγμή, υποτίθεται ότι υπάρχει και λειτουργεί απευθείας τιμολόγηση της διαφήμισης από τον διαφημιζόμενο, αλλά κανένας δεν μπορεί να καταλάβει πώς γίνεται να αγοράζει ένα κανάλι τηλεοπτικό πρόγραμμα από συνδεδεμένες εταιρείες διαφημιστικών ομίλων που έχουν μεγάλους πελάτες, και μάλιστα σε αλμυρές τιμές.