Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι πίνακες της τηλεθέασης των προηγούµενων µηνών, από τους οποίους εξάγονται σηµαντικά συµπεράσµατα για τις τάσεις που επικρατούν στους κόλπους του κοινού. Συγκεκριµένα, ο ΣΚΑΪ έχει µια σταθερά ανοδική πορεία, που οφείλεται σχεδόν σε απόλυτο βαθµό στην προσθήκη των reality games, έχοντας ως απόλυτο όπλο το «Survivor», αφού έφτασε ώς και το 18,1% τον Μάρτιο.

∆εν είναι όµως πρώτος, καθώς έχει µέσο όρο τηλεθέασης 15,2%, ενώ ο Alpha είναι µπροστά µε 15,4%. Από την άλλη, είναι τέτοια η δυναµική του «Survivor» και των άλλων προγραµµάτων, που θεωρείται πως το κανάλι του Φαλήρου στο τέλος της περιόδου θα είναι καθαρά πρώτο και η µάχη για τη δεύτερη θέση θα είναι ανάµεσα σε Alpha και ΑΝΤ1. Σηµειώνεται πως το παιχνίδι τού ΣΚΑΪ τελειώνει στις 15 Ιουλίου και θα αντιµετωπίσει και το Mundial.

Ο ΑΝΤ1 έχει µέσο όρο τηλεθέασης 13%, έκανε ένα πολύ καλό ξεκίνηµα µε το «Nomads» και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ωστόσο, χωρίς να υπάρχει συνέχεια στο πρόγραµµα, έφτασε τον Μάρτιο να υποχωρεί στο 11%, λόγω των σχετικών αστοχιών. Το Star, αντιθέτως, είχε χαµηλότερη εκκίνηση µε 11% τον Σεπτέµβριο, ενώ τον Μάρτιο ανέβηκε στο 14,5%, έχοντας µέσο όρο τηλεθέασης 13%.

Το Mega, που λειτουργεί στον αυτόµατο πιλότο και µε επαναλήψεις των παλαιότερων επιτυχιών του, τον Μάρτιο πλησίασε το 10%, έχοντας µέσο όρο 9,3%. Το Epsilon έχει µέσο όρο τηλεθέασης 5,6%, ενώ η ΕΡΤ πληρώνει το κενό στο πρόγραµµα και το αντάρτικο µε τα ζητήµατα τηλεθέασης. Εντυπωσιακό είναι το στοιχείο πως οι υπόλοιποι σταθµοί έχουν µέσο όρο θέασης 23,2%.  

Πηγή: Secret