Την κορυφή της ενημέρωσης κατέκτησε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha τον Μάρτιο, καθώς τερμάτισε στην πρώτη θέση τόσο στο σύνολο κοινού, όσο και στο κοινό 15-44.

Χαρακτηριστικό της δυναμικής του είναι ότι η πορεία του τον Μάρτιο, σε σχέση με τον Φεβρουάριο, κατέγραψε άνοδο 1,4 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ αντίθετα ο άμεσος ανταγωνισμός σημείωσε πτώση κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες.

Οι ειδήσεις του Alpha ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για ουσιαστική, έγκυρη και άμεση ενημέρωση, συγκεντρώνοντας το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης καθώς και τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεθεατών απ’ όλα τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης.

Από την 1η έως και τις 31 Μαρτίου 2017, οι ειδήσεις του Alpha κατέκτησαν την 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 20,9% (659.000 τηλεθεατές).

Συγκεκριμένα:

Alpha 20,9%(659.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 20,7% (655.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 14% (509.000 τηλεθεατές), Star 12,8% (462.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 4,2% (186.000 τηλεθεατές).

Κατά το ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 20,1% (172.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω σχεδόν 10 μονάδες τον άμεσο ανταγωνισμό.

Συγκεκριμένα:

Alpha 20,1%(172.000 τηλεθεατές), Star 12,7% (130.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 10,1% (104.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 10,4% (89.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 2,2% (30.000 τηλεθεατές).

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ειδήσεις του Alpha τερμάτισαν επίσης στην 1η θέση, στις ηλικίες από 15 έως και 64, το μεγαλύτερο ηλικιακό φάσμα του τηλεοπτικού κοινού, σημειώνοντας μέσο όρο 20,9% (387.000 τηλεθεατές)

Συγκεκριμένα:

Alpha 20,9% (387.000 τηλεθεατές), Star 13,5% (296.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 15,8% (293.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 12,1% (268.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 3,5% (98.000 τηλεθεατές).

πηγή typologies