Μια νέα φιλόδοξη πρόταση στον χώρο των media της Θεσσαλονίκης έρχεται από τον όµιλο Metromedia µε το περιοδικό «Identity».

Το περιοδικό τοποθετεί τη συµπρωτεύουσα στο επίκεντρο και αναδεικνύει τη µοναδικότητά της σε επίπεδο ψυχαγωγίας, τέχνης, µόδας, υγείας, οµορφιάς, γαστρονοµίας, νυχτερινής ζωής αλλά και της πολιτικής και του αθλητισµού.

Το «Identity» εστιάζει σε προσωπικότητες της Θεσσαλονίκης, που µε τη διορατικότητα και την ευελιξία τους αντιπροσωπεύουν και αντανακλούν κύρος σε τοπικό και µη επίπεδο.

Με δύο εκδόσεις τον χρόνο και µε τοποθέτηση στα περίπτερα και σε κεντρικά σηµεία του Νοµού Θεσσαλονίκης καθώς και στις µεγάλες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, η νέα αυτή πρόταση του οµίλου Metromedia φιλοδοξεί να γίνει η «Βίβλος» της πόλης, παρουσιάζοντας πρόσωπα, µέρη και στυλ που την καθιστούν κορυφαία σε ό,τι αφορά το life-style και το ανθρώπινο κεφάλαιο.