Κάθε άλλο παρά απαρατήρητη περνά η «οµερτά» των Μέσων Μαζικής Ενηµέρωσης για το τεράστιο ζήτηµα που ανέκυψε σε κοινωνικό και κοινοβουλευτικό επίπεδο µε την επιχείρηση… καζινοποίησης της χώρας και την επιβολή από την κυβέρνηση µιας ανεξέλεγκτης κατάστασης, που οδηγεί σε δηµιουργία εστιών τζόγου σε κάθε… γωνία ανά την ελληνική περιφέρεια.

Αντιθέτως, όταν ο πρώην πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου και Εποπτείας Παιγνίων είχε εισηγηθεί να µην προχωρήσει το σχετικό πλάνο λόγω των κινδύνων που ελλόχευαν για την κοινωνία και την οικονοµία, διάφορα εγχώρια µιντιακά κέντρα τον... στόλιζαν σε καθηµερινή βάση µε άκρως αρνητικές αναφορές και χαρακτηρισµούς για τα πεπραγµένα του. Αποτέλεσμα; Δεν ανανεώθηκε η θητεία του Α. Στεργιωτη και στη θέση του βρέθηκε ο σημερινός πρόεδρος της ΕΕΕΠ, Β. Καραγρηγορίου, ο οποίος ενέκρινε τον σημερινό χαριστικό κανονισμό στον ΟΠΑΠ. Δηλαδή με τις ευλογίες της αριστερής κυβέρνησης που τοποθέτησε τον κο Καραγρηγορίου στην ηγεσία της ΕΕΕ[, η χώρα µετατρέπεται σε ένα παρακµιακό Λας Βέγκας.

Ετσι φθάσαµε στο σηµείο να έχει ξεσηκωθεί σύσσωµη η αντιπολίτευση για τις επίµαχες διατάξεις, αλλά τα λεγόµενα συστηµικά Μέσα, που µεγαλούργησαν στα χρόνια της Μεταπολίτευσης, να κάνουν πως δεν… ακούν. Μια καλή εξήγηση για το πώς οδηγηθήκαµε στην πλήρη ασυλία που απολαµβάνει η διοίκηση του ΟΠΑΠ από τα ΜΜΕ είναι τα επίσηµα στοιχεία που προκύπτουν σχετικά µε τη διαφηµιστική δαπάνη του Οργανισµού, η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του οποίου είχε τόσο στιγµατιστεί από τη σηµερινή κυβέρνηση και τότε αξιωµατική αντιπολίτευση, η οποία έκανε λόγο µέχρι και για… Βατοπαίδι του Σαµαρά.

Από το 2013, οπότε και ολοκληρώθηκε η αλλαγή του management, η διαφηµιστική δαπάνη του ΟΠΑΠ στα ΜΜΕ αυξήθηκε κατά 192,47%! Για να µιλήσουµε µε ποσά, το 2013, την τελευταία χρονιά πριν από την πώληση του 33% του Οργανισµού στην Emma Delta, το σχετικό ποσό ανερχόταν σε 10.399.000 ευρώ. Το 2014 εκτοξεύθηκε στα 24.167.000 ευρώ και το 2015 στα 30.414.000 ευρώ! Αλήθεια, αυτό εννοούσαν στην κυβέρνηση όταν έλεγαν πως θα πατάξουν τη διαπλοκή;