Στην κορυφή ανέβηκε και την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου το «Φως στο Τούνελ».

Η εκπομπή έρευνας του Mega με την Αγγελική Νικολούλη ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών ακόμη μία εβδομάδα, σημειώνοντας 16,4% στο σύνολο του κοινού και 15,4% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Η κάλυψη πλησίασε τους 1.000.000 τηλεθεατές.

Το «Τούνελ» έδειξε τη δυναμική του και σε επιμέρους κοινά, με τις γυναίκες ηλικίας 25-44 να ξεχωρίζουν και να καταγράφουν ποσοστό 26,3%, το οποίο σε τέταρτο έφτασε μέχρι το 36,3%.

*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ONTime” στις 7/11/2023