Παρόλο που στην Ελλάδα έχασε την πρωτιά λόγω Maestro αυτή τη βδομάδα, η Wednesday για τέταρτη συνεχόμενη εβδομάδα κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση στις καρδιές των θεατών παγκοσμίως, αφού έχει εκτοξεύσει τις συνολικές προβολές των επεισοδίων της στις 173.960.000 ώρες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Netflix.

Τι είναι αυτό που οδήγησε την Wednesday στην κορυφή του Netflix

Η ιστορία μιας 16χρονης με ιδιότροπη προσωπικότητα, γκοθ στυλ και εκδικητικές τάσεις δεν αποτέλεσε μια ακόμα εφηβική γλυκανάλατη ιστορία της πλατφόρμας αλλά κατάφερε να γίνει μια από τις σειρές του Netflix που σάρωσε και τέθηκε υποψήφια σε δυο κατηγορίες για Χρυσή Σφαίρα. Ο λόγος που ξεχώρισε η Wednesday βασίζεται τόσο στην ιστορία που διηγείται και την σύνδεση της με την ψυχολογία των θεατών, όσο και στην πανέξυπνη, όπως χαρακτηριστικέ από πολλούς, καμπάνια μάρκετινγκ που ακολούθησε.

Η σειρά αποτελεί spin-off, γεγονός που καθιστούσε ως έναν βαθμό την επιτυχία της δεδομένη, αφού ήταν υψηλές οι πιθανότητες να την «αγκαλιάσουν» οι fans της οικογένειας Addams. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να ήταν αρκετό για την ομάδα μάρκετινγκ που ανέλαβε την καμπάνια προώθησης της σειράς, αφού προσπάθησε να κάνει τα πάντα για να μείνουν η Wednesday και το «Πράγμα» αξέχαστοι.

Συγκεκριμένα, η καμπάνια μάρκετινγκ της Wednesday άδραξε την ευκαιρία για να προωθήσει την ουσία της σειράς, προσαρμόζοντας μερικά από τα πιο εμβληματικά της αποσπάσματα στα σύγχρονα κοινωνικά περιβάλλοντα. Έτσι, οι κάτοικοι των ΗΠΑ άρχισαν να βλέπουν την Wednesday σε διαφημιστικές πινακίδες, ανελκυστήρες και στάσεις λεωφορείων. Το σκοτεινό χιούμορ της μοντέρνας ηρωίδας σε διάφορες στιγμές της καθημερινής ζωής αποτέλεσε την αντανάκλαση της ψυχρής προσωπικότητας της και την καλύτερη διαφήμιση της.

Δείτε κάποιες από τις διαφημιστικές καμπάνιες  

wednesday1
wednesday__1_
wednesday__2_

 
Μπορεί το Netflix να φημίζεται για τις καμπάνιες μάρκετινγκ που επιλέγει, ωστόσο, η τακτική που ακολούθησε για την Wednesday φαίνεται ότι το οδηγεί σε μια νέα εποχή, αφού δεν περιορίστηκε μόνο στα παραπάνω αλλά έφτασε στο σημείο ακόμα και να «ζωντανέψει» το «Πράγμα», το οποίο κυκλοφόρησε στους δρόμους της Νέας Υόρκης για να «σπείρει τον τρόμο», γεγονός που πιθανότατα αποτελεί ένα από τα ελάχιστα πράγματα που ίσως να έκανε – λίγο- την Wednesday να χαμογελάσει. Οι αντιδράσεις του κόσμου καταγράφηκαν, μάλιστα, σε βίντεο που κυκλοφόρησε στο Youtube. Κάποιοι βρήκαν την ενέργεια αυτή τρομακτική, ενώ άλλοι, θαυμαστές της σειράς, αναγνώρισαν το χιούμορ που κρύβεται πίσω από την συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια.

Δείτε βίντεο

Ο Επικεφαλής τομέα σειρών με σενάριο του Netflix, Πίτερ Φρίντλαντερ, ανέφερε για το μάρκετινγκ της σειράς: «Πρέπει να δώσω τα εύσημα στην ομάδα μάρκετινγκ. Έκαναν πραγματικά εξαιρετική δουλειά(…). Προσπάθησαν πραγματικά να καταλάβουν το χιούμορ της σειράς και να δημιουργήσουν μια καμπάνια μάρκετινγκ με αυτόν τον πολύ συγκεκριμένο τόνο που μόνο η Wednesday Addams θα μπορούσε να κάνει. Η ιστορία σε συνδυασμό με αυτήν την ‘δολοφονική’ καμπάνια οδήγησαν σε αυτό το επίπεδο αποτελέσματος και σε αυτό το ασυναγώνιστο από στόμα σε στόμα».

Θα υπάρξει δεύτερη σεζόν;

Το Netflix δεν έχει επιβεβαιώσει ως τώρα την ύπαρξη δεύτερης σεζόν, ωστόσο μιλώντας στον ιστότοπο Variety, ένας από τους δημιουργός του πρότζεκτ, ο Μάιλς Μίλαρ, είπε ότι μαζί με τον επίσης δημιουργό Άλφρεντ Γκουντ έχει σχεδιάσει τη δομή για το τι θέλουν να κάνουν σε περίπτωση που γυριστεί δεύτερη σεζόν. «Πάντα κοιτάμε στο μέλλον και όταν συναντιόμαστε για να δημιουργήσουμε μια σειρά, έχουμε στο νου μας ιδανικά πολλές σεζόν. Αυτό δεν είναι ποτέ αναμενόμενο, όμως ελπίζουμε λίγο πριν την προβολή του πρώτου επεισοδίου, ότι η σειρά θα είναι επιτυχημένη. Πάντα σκέφτεσαι την ανάπτυξη ενός χαρακτήρα τουλάχιστον για τρεις ή τέσσερις σεζόν», ανέφερε.