Πρώτη εδώ και αρκετό καιρό η στήλη έχει αποκαλύψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας, ευρισκόμενος μπροστά σε πραγματικό αδιέξοδο όσον αφορά τη στρατηγική που έχει στα media, αποφάσισε να επιλέξει τον όμιλο που θα «υιοθετήσει». Για πρώτη φορά άφησε στην άκρη τις αμπελοφιλοσοφίες του Θ. Καρτερού και λειτούργησε με τη λογική.

Με βάση αυτό, κατέληξε στην απόφαση να «προσδεθεί» στο μιντιακό άρμα του ισχυρού άνδρα της 24Μedia, Δημήτρη Μάρη, ο οποίος το τελευταίο διάστημα επενδύει σε πολλά νέα πρόσωπα από τον χώρο της Κεντροαριστεράς, θέλοντας προφανώς να δημιουργήσει έναν όμιλο (όχι κατ’ ανάγκη digital) που θα διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς.


Διαβάστε περισσότερα στο media.gr