Τo εκκλησάκι όπου γυρίστηκαν οι γάμοι της Ελένης και της Βιολέτας στις «Άγριες Μέλισσες» είναι ένας ναός-κόσμημα διά χειρός Πικιώνη. Ένα ήσυχο, εναρμονισμένο με το φυσικό περιβάλλον εκκλησάκι, που παντρεύει το ιστορικό και παραδοσιακό με το σύγχρονο. Ο ναός του Αποστόλου Παύλου, μέρος κάποτε των βασιλικών κτημάτων του Τατοΐου, αναγέρθηκε τη διετία 1958-1960 από τον αρχιτέκτονα Αθανάσιο Κουτσογιάννη και βρίσκεται σήμερα στο δυτικό τμήμα του Μητροπολιτικού Πάρκου «Αντώνης Τρίτσης».

Ο ναός ανατέθηκε στους αρχιτέκτονες από το «Βασιλικό Εθνικό Ίδρυμα» και ακολούθησε τις σχεδιαστικές και αισθητικές κατευθύνσεις του αρχιτεκτονικού έργου του Δημήτρη Πικιώνη. Έτσι, για το ναό επιστρατεύτηκαν παραδοσιακές τεχνικές αρχιτεκτονικής, παράλληλα με την καινοτόμα αντίληψη που ήθελε την ανακύκλωση δομικών υλικών (κυριαρχεί η πέτρα), την προσομοίωση «φυσικών» ή «χειροποίητων» υφών με στόχο την ανάδειξη της αξίας των τοπικών παραδόσεων και του φυσικού τοπίου.



Στο εσωτερικό του, το διάκοσμο του τέμπλου, αλλά και τρεις φορητές εικόνες φιλοτέχνησε ο ζωγράφος Φώτης Κόντογλου. Σήμερα, οι αγιογραφίες του Κόντογλου φυλάσσονται στα γραφεία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης) μιας και το Ίδρυμα ήταν ο τελευταίος διαχειριστής του χώρου. Το εκκλησάκι άρχισε να λειτουργεί ξανά από το Φορέα Διαχείρισης το 2017, ενώ εγκρίθηκε και ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, σύμφωνα με τον οποίο προβλέπεται η τέλεση μυστηρίων.


Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα OnTime την Δευτέρα 1 Μαρτίου