Το δεύτερο επεισόδιο του Big Brother φαίνεται ότι δεν άφησε αδιάφορους τους τηλεθεατές. Με μία ελαφρά μείωση στα ποσοστά τηλεθέασης, σε σχέση με το επεισόδιο της Δευτέρας, ο Μεγάλος Αδελφός έχει αρχίσει να γίνεται η αγαπημένη βραδινή συνήθεια του τηλεοπτικού κοινού, αν και ακόμη δεν είναι σε πλήρη εξέλιξη ο ανταγωνισμός.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Big Brother σημείωσε τηλεθέαση 24,3% στο σύνολο και 27% στο δυναμικό κοινό, ενώ στη δεύτερη ώρα προβολής του έφτασε έως και το 36,1%.