O πρώτος Master Chef της Ελλάδας, ο Νικόλαος Τσλεμεντές έρχεται στα Παραπολιτικά με την νέα, συλλεκτική σειρά βιβλίων «ΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΑ» που κυκλοφορεί για πρώτη φορά από το Σάββατο 18/1. Μη χάσετε το πρώτο τόμο «Μενού για κάθε περίσταση»

Από αυτό το Σάββατο τα Παραπολιτικά σας προσφέρουν την νέα συλλεκτική σειρά βιβλίων με τις αυθεντικές συνταγές του «Συνταγματάρχη της Ελληνικής Κουζίνας», Νικόλαου Τσελεμεντέ!


Από αυτό το Σάββατο τα Παραπολιτικά σας προσφέρουν την νέα συλλεκτική σειρά βιβλίων που δεν πρέπει να λείπει από κανένα σπίτι, με τις αυθεντικές συνταγές του πρώτου Έλληνα Master Chef, του «Συνταγματάρχη της Ελληνικής Κουζίνας», Νικόλαου Τσελεμεντέ! Τα νέα βιβλία του Τσελεμεντέ, «Τα Θεματικά», περιλαμβάνουν τις αυθεντικές συνταγές του μεγάλου σεφ, έτσι όπως δεν έχουν κυκλοφορήσει ποτέ ξανά, δηλαδή συγκεντρωμένες για πρώτη φορά ανά θέμα!

Επιπλέον η σειρά κυκλοφορεί σε υπερπολυτελείς σκληρόδετες εκδόσεις, με ανανεωμένο σχεδιασμό στην παρουσίαση των συνταγών, έτσι ώστε να γίνουν ακόμα πιο εύχρηστες την στιγμή που θέλετε να μαγειρέψετε! Συμπεριλαμβάνουν ακόμα αναλυτικά κείμενα για κάθε μια από τις κατηγορίες φαγητών που περιλαμβάνουν και με αυτό τον τρόπο σας προσφέρουν πολύτιμες και χρηστικές πληροφορίες που σας είναι απαραίτητες για κάνετε κάθε φαγητό σας να ξεχωρίζει!

Η νέα σειρά βιβλίων του Νικόλαου Τσελεμεντέ, «Τα Θεματικά» έρχεται στα χέρια σας για να απολαύσετε τις συνταγές του μεγαλύτερου Έλληνα σεφ σε όλο τους το μεγαλείο και συγκεντρωμένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε να σας δώσουν την ευκαιρία να προσφέρετε στην οικογένειά σας, αλλά και σε κάθε προσκεκλημένο μια ολοκληρωμένη γευστική εμπειρία! Το μόνο που θα χρειαστείτε επιπλέον είναι εκλεκτά υλικά και κέφι για δημιουργία!

Το Σάββατο 18 Ιανουαρίου αποκτήστε τον πρώτο τόμο της σειράς: Μενού για κάθε περίσταση. Η επιλογή ενός σωστού μενού εξαρτάται πρώτα απ΄ όλα, από το είδος του καλέσματος. Άλλα εδέσματα θα ετοιμάσουμε για ένα επίσημο τραπέζι, άλλα όταν κάνουμε τραπέζι στον προϊστάμενό μας, άλλα όταν θέλουμε να …ξελογιάσουμε κάποιον ξεχωριστό, και άλλα όταν οι καλεσμένοι είναι ορκισμένοι χορτοφάγοι! Έχει λοιπόν μεγάλη σημασία να λαμβάνουμε υπόψη την περίσταση για την οποία ετοιμάζουμε το μενού μας.

Στο βιβλίο αυτό, θα βρείτε έτοιμα μενού με λεπτομερείς συνταγές του Νικόλαου Τσελεμεντέ για 20 διαφορετικές περιστάσεις, που καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής και σας απαλλάσσουν από τον κόπο να αναζητήσετε συνδυασμούς ανάμεσα στο πολυπληθές έργο του μεγάλου μας σεφ. Τα έτοιμα μενού του Νικόλαου Τσελεμεντέ που σας προτείνουμε για κάθε περίσταση, είναι εγγύηση για μια απολαυστική γαστρονομική και κοινωνική εμπειρία, με το καλό φαγητό και την καλή παρέα στο επίκεντρο!

1. Brunch ala greca

2. Αφροδισιακό

3. Bbq στο σπίτι

4. Για το δρόμο (σπιτικό fast food)

5. Valentine's day

6. No meat today (για χορτοφάγους)

7. Tραπέζι για φίλους

8. Το επίσημο τραπέζι

9. Five o'clock tea

10. Κρύο γεύμα

11. Tραπέζι στο αφεντικό

12. Κυριακή μεσημέρι με την οικογένεια

13. Εύκολο και γρήγορο

14. Υγιεινό και νόστιμο

15. Μεζεδάκια και ουζάκια

16. Για ένα αλλιώτικο πρωινό

17. Γεύμα μετά τις γιορτές (χωρίς υδατάνθρακες)

18. Γαστρονομικό μενού

19. Για μπύρα και όχι μόνο

20. Γεύμα έκπληξη για την αγάπη σας

Ο Νικόλαος Τσελεμεντές θεωρείται το σύμβολο της ελληνικής κουζίνας. O οδηγός μαγειρικής και ζαχαροπλαστική που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1932 και φέρει το όνομά του, είναι ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά «best seller» όλων των εποχών και το βιβλίο που μεγάλωσε γενιές και γενιές Ελλήνων! Έκτοτε κάθε βιβλίο μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής στον τόπο μας αποκαλείται κοινώς «τσελεμεντές» και καθόλου άδικα!

tselemedes-111

Ο Νικόλαος Τσελεμεντές, ήταν ο αρχιμάγειρας και δάσκαλος της γαστριμαργίας που δίδαξε σε ένα ολόκληρο έθνος τις βασικές αρχές της καλής κουζίνας. Με την ευρυμάθεια, τη μεθοδικότητα, το όραμα και την αγάπη του για τους πειραματισμούς καθόρισε τις γευστικές μας προτιμήσεις, καταφέρνοντας να δώσει στην ελληνική κουζίνα μια σαφή ταυτότητα, εξισορροπώντας επιρροές από δύση και ανατολή.

Όποιος έχει ανοίξει έστω και ένα από τα βιβλία του καταλαβαίνει αμέσως πόσο επηρεάστηκε από την Γαλλική κουζίνα, καθώς είναι πασίγνωστό ότι, ο Νικόλαος Τσελεμεντές, είναι ο άνθρωπος που δίδαξε σε μια ολόκληρη χώρα την μπεσαμέλ, τη σαντιγί, το πιροσκί, την μπουγιαμπέσα, το κονσομέ, τα καναπεδάκια, το ζελέ και τόσα άλλα!

Η μαγειρική του δέχθηκε όμως επιρροές και από τα ταξίδια του για σπουδές στις Η.Π.Α, όπου ήρθε σε επαφή με διάφορες εθνικές κουζίνες και είχε τη δυνατότητα να πειραματιστεί με υλικά που δεν είχε ξανασυναντήσει ποτέ.

tselemedes-2

Η μαθητεία του Τσελεμεντέ σε Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Τουρκία και ΗΠΑ τον βοήθησε να ανανεώσει ριζικά την ελληνική κουζίνα με έθνικ στοιχεία και να συστήσει στο εγχώριο κοινό πινελιές γαλλικής, δυτικοευρωπαϊκής, ασιατικής, μεξικανικής, ακόμα και αφρικανικής κουζίνας, αφήνοντας κληρονομιά αυτό που είπαν αργότερα «ελληνική κατά τον Τσελεμεντέ κουζίνα»! Δεν παρέλειψε όμως να εμπλουτίσει τη μαγειρική του και με την αρχαία ελληνική παράδοση καθώς είχε μελετήσει ενδελεχώς την κουζίνα των αρχαίων Ελλήνων αναβιώνοντας παλιές διατροφικές συνήθειες και παραδοσιακές γεύσεις του τόπου μας, και συνήθιζε να δίνει στις δημιουργίες του αρχαιοπρεπή και ποιητικά ονόματα, προσέχοντας ιδιαιτέρως να είναι εύηχα.

tselemedes-33

Η επιτυχία του Νικόλαου Τσελεμεντέ είναι ότι κατάφερε να κάνει τους Έλληνες να αγαπήσουν τη μαγειρική και να εκτιμήσουν το καλό φαγητό. Όπως συνήθιζε να λέει και ο ακαδημαϊκός Σπύρος Μελάς, αυτός ο Τσελεμεντές «έσπρωξε την ελληνική κατσαρόλα στο σύγχρονο πολιτισμό»! Ξεκινήστε την νέα χρονιά με το μοναδικό Ημερολόγιο Μαγειρικής του 2020 και απολαύστε τις αυθεντικές συνταγές του μεγαλύτερου Έλληνα σεφ, όλο τον χρόνο!

Το δεύτερο μέρος του συναρπαστικού μυθιστορήματος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Οι Έμποροι των Εθνών»  κυκλοφορεί το Σάββατο 18/1 με τα Παραπολιτικά!

1600Χ640_1801_promo_02

 

Αυτό το Σάββατο αποκτήστε το τέταρτο βιβλίο της σειράς: «Οι Έμποροι των Εθνών -  Μέρος Β’». «Μικρός εζωγράφιζα Αγίους, είτα έγραφα στίχους και εδοκίμαζα να συντάξω κωμωδίας. Τω 1868 επεχείρησα να γράψω μυθιστόρημα. Τω 1879 εδημοσιεύθη Η Μετανάστις εις το περιοδικόν Σωτήρα. Τω 1882 εδημοσιεύθη «Οι έμποροι των εθνών» εις το «Μη χάνεσαι». Αργότερα έγραψα περί τα εκατόν διηγήματα δημοσιευθέντα εις διάφορα περιοδικά και εφημερίδας». Με αυτά τα λιγοστά λόγια παρουσιάζει ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης (1851-1911) το έργο του στο σύντομο αυτοβιογραφικό σημείωμα που ιστορεί τη ζωή του. Κι ανάμεσα στα έργα που επιλέγει να αναφέρει είναι και «Οι έμποροι των Εθνών», το δεύτερο μυθιστόρημά του. Ήτανε τότε 31 χρονών. Μόνος, απένταρος, σχεδόν ρακένδυτος, μοίραζε τη ζωή του ανάμεσα στα καπηλειά και στις εκκλησίες, ένας αποσυνάγωγος τεχνίτης της γλώσσας και της αφήγησης… Γράφοντας τους Εμπόρους των Εθνών σίγουρα δεν φανταζόταν πως αυτό το δεύτερο μα συναρπαστικό μυθιστόρημά του, που μας ταξιδεύει στις θάλασσες του Αιγαίου, στη Νάξο, στην Πάτμο και στη Βενετιά στα τέλη του 12ου και στις αρχές του 13ου αιώνα, θα γινόταν ένα από τα κορυφαία αριστουργήματα της νεοελληνικής–ίσως και της παγκόσμιας– πεζογραφίας.

Οι έμποροι των εθνών αρχίζουν το 1199, τότε που οι Βενετσιάνοι έμποροι και οι Γενουάτες πειρατές, «οι έμποροι των εθνών», εξορμούν για να καταλάβουν τις Κυκλάδες, με μόνο τους νόμο την αυθαιρεσία και την ιδιοτέλεια. Όμως, το μυθιστόρημα δεν είναι μόνο ιστορικό. Βασικό θέμα του είναι το ερωτικό πάθος, η σαρκική επιθυμία, ο ασίγαστος πόθος της ηρωίδας του, της Αυγούστας, που αιχμάλωτη μιας ακατανίκητης, κυριολεκτικά θανάσιμης, ερωτικής επιθυμίας, θα εγκαταλείψει τον άντρα της, τον φιλόξενο και ηρωικό Ιωάννη Μούχρα, για ν’ ακολουθήσει τον Βενετσιάνο κόμη Μάρκο Σανούτο και να τραβήξει μόνη της τον δρόμο του έρωτα και του θανάτου...

Τα Παραπολιτικά προσφέρουν στην ελληνική οικογένεια, τα διαχρονικά έργα του Σκιαθίτη «κοσμοκαλόγερου» συγγραφέα, που αγαπήθηκαν από πολλές γενιές αναγνωστών και έγιναν σημείο αναφοράς των ηθών της εποχής και του τρόπου με τον οποίο διείσδυε εύστοχα στα βάθη του ψυχικού κόσμου των ηρώων του, σε μια συλλεκτική σειρά, πολυτελών σκληρόδετων εκδόσεων που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το απαράμιλλης δεξιοτεχνίας έργο του μεγάλου Έλληνα λογοτέχνη.

 

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:

Ο Αλέξανδρος Εμμανουήλ γεννήθηκε στη Σκιάθο, γιος του ιερέα Αδαμαντίου Εμμανουήλ από οικογένεια ναυτικών και κληρικών του νησιού και της Γκιουλώς (Αγγελικής) Εμμανουήλ το γένος Μωραΐτη, καταγόμενης από αρχοντική οικογένεια του Μυστρά. Είχε τέσσερις αδελφές και δύο αδερφούς, από τους οποίους ο Εμμανουήλ, πρωτότοκος της οικογένειας, πέθανε σε νηπιακή ηλικία. Στη γενέτειρά του τέλειωσε το δημοτικό σχολείο και γράφτηκε στο Σχολαρχείο (1860), την τρίτη τάξη του οποίου όμως αναγκάστηκε να παρακολουθήσει στη Σκόπελο (1865), καθώς στη Σκιάθο είχε καταργηθεί. Η πορεία των γυμνασιακών του σπουδών πραγματοποιήθηκε επίσης μετ' εμποδίων, συνοδευόμενη από διαρκείς διακοπές εξαιτίας κυρίως της οικονομικής ανέχειας της οικογένειάς του. Αποφοίτησε από το Βαρβάκειο Γυμνάσιο της Αθήνας το 1874 σε ηλικία εικοσιτριών ετών, ενώ είχε προηγηθεί περιπλάνησή του στα γυμνάσια της Χαλκίδας και του Πειραιά. Ως το 1872, οπότε ταξίδεψε στο Άγιο Όρος, όπου έμεινε μερικούς μήνες ως προσκυνητής, ολοκλήρωσε την (χαμένη) κωμωδία Ο διοπτροφόρος και ένα ποίημα αφιερωμένο στη μητέρα του. Από το 1873 και για δέκα χρόνια περίπου έζησε στην Αθήνα (με κάποιες επισκέψεις στη Σκιάθο) σε συνθήκες οικονομικής ανέχειας, συγκατοικώντας με συγγενείς και συμπατριώτες του και εργαζόμενος ως οικοδιδάσκαλος για να κερδίσει τα προς το ζην. Το 1874 γράφτηκε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, όπου παρακολούθησε μαθήματα για δύο μόνο χρόνια, εξακολούθησε όμως να προφασίζεται συνέχιση των σπουδών του στην οικογένειά του για αποφυγή της επιστροφής του στη Σκιάθο και της στράτευσής του. Το 1877 δημοσίευσε ανώνυμα σειρά άρθρων στην Εφημερίδα με τίτλους «Η εβδομάς των Αγίων Παθών» και «Το Άγιον Πάσχα», ενώ δυο χρόνια αργότερα δημοσίευσε με την υπογραφή Α.Πδ. το ιστορικό μυθιστόρημα Η μετανάστις στην εφημερίδα Νεολόγος Κωνσταντινουπόλεως με παρακίνηση του εκδότη της και φίλου του Βλάση Γαβριηλίδη. Το 1881 δημοσίευσε το ποίημα Δέησις (Εράνισμα εκ των ψαλμών) στο περιοδικό Σωτήρ, εγκαινιάζοντας την επίσημη πλέον παρουσία του στα γράμματα με το όνομα Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης (το επώνυμο συνδυασμός του ονόματος και της ιερατικής ιδιότητας του πατέρα του). Ένα χρόνο αργότερα προσλήφθηκε ως μεταφραστής στην Εφημερίδα του Δημητρίου Κορομηλά και παράλληλα δημοσίευσε σε συνέχειες το μυθιστόρημα Οι Έμποροι των Εθνών στο περιοδικό «Μη χάνεσαι" του Γαβριηλίδη με το ψευδώνυμο Μποέμ. Τα οικονομικά του προβλήματα άρχισαν να υποχωρούν και έτσι ανακοίνωσε και στην οικογένειά του τη συγγραφική του δραστηριότητα. Ως το 1885 συνέχισε να δημοσιεύει έργα του στην εφημερίδα Ακρόπολις (Η Γυφτοπούλα - 1884) και το περιοδικό Εστία (Χρήστος Μηλιώνης - 1885). Ακολούθησαν δυο χρόνια σιωπής του (οι πληροφορίες αναφέρουν συγκατοίκησή του με τον μοναχό Νήφωνα που είχε τότε εγκαταλείψει το Άγιο Όρος) ως το 1887, οπότε σημειώθηκε η δημοσίευση του διηγήματος Το Χριστόψωμο στην Εφημερίδα. Η τελευταία αυτή συνεργασία του κράτησε ως το 1891 και καρποί της στάθηκαν πολλά διηγήματά του και λογοτεχνικές μεταφράσεις με κορυφαία εκείνη του έργου του Ντοστογιέφσκι Έγκλημα και τιμωρία. Το 1891 επιχείρησε χωρίς επιτυχία να πραγματοποιήσει έκδοση επιλογής των διηγημάτων του με τίτλο Θαλασσινά Ειδύλλια (δεύτερη προσπάθειά του το 1902 απέτυχε επίσης).Είχε προηγηθεί μια έκδοση διηγημάτων του μαζί με έργα των Α.Μωραϊτίδη και Α.Σπηλιωτόπουλου από τον Γαβριηλίδη (1890) καθώς και το άρθρο του Παλαμά για τον Παπαδιαμάντη στην Τέχνη (1889). Εξακολούθησε να δημοσιεύει διηγήματα και να εργάζεται ως μεταφραστής σε εφημερίδες και περιοδικά, προσπαθώντας παράλληλα να ενισχύσει οικονομικά την οικογένειά του (το 1895 πέθανε ο πατέρας του). Από το 1902 ως το 1904 έμεινε στη γενέτειρά του, όπου αφοσιώθηκε στη μετάφραση των έργων History of the Greek Revolution του Thomas Gordon και History of the Greek Revolution του George Finlay κατά παραγγελία του Γιάννη Βλαχογιάννη με τον οποίο η φιλία του χρονολογείται από το 1901. Από τη Σκιάθο συνέχισε να στέλνει έργα του στα αθηναϊκά φύλλα (το 1903 δημοσιεύτηκε η Φόνισσα). Το 1904 επέστρεψε στην Αθήνα. Είχε προηγηθεί νευρικός κλονισμός του αδερφού του Γιώργη και ακολούθησε ο θάνατός του το 1895. Εξακολούθησε τη συγγραφική του δραστηριότητα (παρά την κακή κατάσταση της υγείας του), χωρίς ποτέ να δει έκδοση των έργων του και το 1906 ο Γιάννης Βλαχογιάννης τον πηγαίνει στο φιλολογικό καφενείο της Δεξαμενής. Ως τότε ο Παπαδιαμάντης απέφευγε τους λόγιους κύκλους, λόγω της οικονομικής του ανέχειας, του φόρτου εργασίας του αλλά και της μοναχικής φύσης του και προτιμούσε να συχνάζει σε λαϊκές αθηναϊκές συνοικίες ή να ψέλνει στην εκκλησία του Προφήτη Ελισσαίου στο Μοναστηράκι με τον ξάδερφό του Αλέξανδρο Μωραϊτίδη. Στη Δεξαμενή φωτογραφήθηκε (για πρώτη φορά στη ζωή του) από τον Παύλο Νιρβάνα και η ιστορική πλέον φωτογραφία του δημοσιεύτηκε ολοσέλιδη συνοδεία εκτενούς άρθρου για το πρόσωπό του από το Νιρβάνα στα Παναθήναια. Η κατάσταση της υγείας του παρουσίαζε διαρκή επιδείνωση Το Μάρτη του 1908 αρνήθηκε να παρευρεθεί στον εορτασμό των εικοσιπέντε χρόνων του στο χώρο της λογοτεχνίας στον Παρνασσό και στο τέλος του ίδιου μήνα έφυγε για τη Σκιάθο, όπου έμεινε ως το θάνατό του, εξακολουθώντας να στέλνει διηγήματα σε εφημερίδες και περιοδικά της Αθήνας. Πέθανε από πνευμονία το Γενάρη του 1911. Μια μέρα πριν πληροφορήθηκε πως είχε τιμηθεί με το παράσημο του Αργυρού Σταυρού του Σωτήρος

 

 

 

Τα Παραπολιτικά σας πάνε θέατρο και σας κάνουν ΔΩΡΟ 2 εισιτήρια στην τιμή του ενός* για τις παραστάσεις:

 

«Προσωπική Συμφωνία», Η sold out επιτυχία της χρόνιας, η παράσταση που κέρδισε τις καρδιές κοινού και κριτικών. Μια μεγάλη θεατρική στιγμή, ένα ρεσιτάλ ερμηνειών από τους Νικήτα Τσακίρογλου, Χρήστο Βαλαβανίδη, Αλέξανδρο Μπουρδούμη, Άννα Ελεφάντη, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου

 

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς

 

Στο Από Μηχανής Θέατρο παρουσιάζεται για δεύτερη χρόνια το βραβευμένο αριστούργημα «Προσωπική Συμφωνία» (Taking sides) του Ρόναλντ Χάργουντ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά, από τις 30 Οκτωβρίου. Ένα πολιτικό θρίλερ με έντονες συγκινήσεις κι ανατροπές, μια αληθινή ιστορία από το παρελθόν για τη σημασία και τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος, ανεξαρτήτου χρονικής συγκυρίας, παίρνει θέση στις "μικρές" και "μεγάλες" μάχες του χθες, του σήμερα, του αύριο.  Σε μία σύμπραξη πρωταγωνιστών διαφορετικών γενεών, η παράσταση κατέκτησε κοινό και κριτικούς και έδωσε στον Νικήτα Τσακίρογλου μια από τις δυνατότερες ερμηνείες της καριέρας του, στον Χρήστο Βαλαβανίδη μία σπουδαία θεατρική στιγμή και στον Αλέξανδρο Μπουρδούμη έναν ρόλο σταθμό στη  σκηνική του διαδρομή. Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένκγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι’ αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Φουρτβένγκλερ, σε αντίθεση με τον Χέρμπερτ φον Κάραγιαν ο οποίος αν και γράφτηκε δύο φορές μέλος του Ναζιστικού Κόμματος, μια στη Γερμανία και μια στην Αυστρία, δεν στοχοποιήθηκε ποτέ, θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Την ανάκριση του μαέστρου αναλαμβάνει ο ταγματάρχης Άρνολντ ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να αποδείξει πως ο μουσικός υπήρξε στέλεχος των Ναζί κι εκμεταλλεύτηκε τα προνόμια που του προσέφερε το Κόμμα. Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι μηδαμινά μόλο ταύτα, τα επιχειρήματα του Φουρτβένγκλερ σχετικά με τον αγώνα του για τη «διατήρηση της Γερμανικής μουσικής παράδοσης και των υψηλών αξιών», συγκρούονται με τις ανεξίτηλες μνήμες του Ταγματάρχη από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τους εκατομμύρια νεκρούς. O μάρτυρας που θα αλλάξει την τροπή της ανάκρισης είναι ο Ρόντε, δεύτερο βιολί της Φιλαρμονικής του Βερολίνου, ο οποίος με αντάλλαγμα την προσωπική του απαλλαγή, προδίδει κρυφές πτυχές του μαέστρου. Η «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ, συγγραφέα του επίσης βραβευμένου έργου The dresser/ο αμπιγιέρ, γράφτηκε το 1995 και βασίζεται σε αληθινή ιστορία, στα πραγματικά ημερολόγια του σπουδαίου μαέστρου Βίλχελμ Φουρτβένγλερ, τα οποία κρατούσε κατά τη διάρκεια της ανάκρισής του. Πρεμιέρα του έργου έγινε στην Αγγλία, στο Minerva Theatre του Τσίτσεστερ σε σκηνοθεσία Χάρολντ Πίντερ. Για την ερμηνεία του μαέστρου ο Ντάνιελ Μάσεϊ απέσπασε το βραβείο Laurence Olivier Award for Best Actor ενώ το έργο τιμήθηκε με το βραβείο Laurence Olivier Award for Best New Play. Το 2001 μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη σε διασκευή του ίδιου του συγγραφέα, σκηνοθεσία του Ούγγρου Ίστβαν Σάμπο και με τον Χάρβευ Καϊτέλ στο ρόλο του ανακριτή Άρνολντ.

 

INFO:

Από Μηχανής Θέατρο  -  Κάτω  Σκηνή

 

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη στις 18.00

Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00

Κυριακή στις 18.00

Τιμές εισιτηρίων:

Γενική είσοδος :

Τετάρτη και Παρασκευή 15 ευρώ

Σάββατο και Κυριακή 18 ευρώ

Μειωμένο:

Τετάρτη και Παρασκευή 12 ευρώ

Σάββατο και Κυριακή 15 ευρώ

Ατέλεια: 5 ευρώ (Τετάρτη)

 

Προπώληση εισιτηρίων:

https://www.viva.gr/tickets/theater/apo-mihanis-theatro/proswpikh-symfwnia/

 

Τηλέφωνο κρατήσεων : 210 5232097 

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ «ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ»:

«α) Κάθε αντίτυπο του φύλλου της εβδομαδιαίας κυκλοφορίας εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» από τις 21-12-2019 και έως τις 31-05-2020 ή έως το τέλος των παραστάσεων θα φέρει ένθετο ένα κουπόνι για χρήση από τον κάτοχό του προκειμένου να προμηθευτεί δύο (2) εισιτήρια στην τιμή των δεκαοκτώ (18,00) ευρώ, ώστε να παρακολουθήσει μία (1) θεατρική παράσταση με τίτλο «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ, η οποία θα προβάλλεται στην θεατρική σκηνή «Από Μηχανής Θέατρο-Κάτω Σκηνή» (οδός Ακαδήμου, αρ. 13, στο Μεταξουργείο), η οποία θα προβάλλεται στο ανωτέρω θέατρο, ημέρα Τετάρτη και ώρα 20:00 μ.μ., ημέρα Παρασκευή και ώρα 21:00 μ.μ., ημέρα Σάββατο και ώρα 21:00 μ.μ. και ημέρα Κυριακή και ώρα 18.00.

β) Το κουπόνι ισχύει αποκλειστικά και μόνο για την προμήθεια δύο (2) εισιτηρίων στην τιμή των δεκαοκτώ (18,00) ευρώ για την θέαση της ανωτέρω θεατρικής παράστασης και μπορεί να γίνει χρήση του άπαξ. Ο αναγνώστης-κάτοχος του κουπονιού, θα προσκομίζει αυτό στο ταμείο του ανωτέρω θεάτρου ώστε να προμηθευτεί δύο (2) εισιτήρια συνολικής αξίας δεκαοκτώ (18,00) ευρώ για την ίδια παράσταση και την ίδια ημέρα. Αναγκαία προϋπόθεση της καρπώσεως της προσφοράς η επίδειξη και η παράδοση του αποκομμένου πρωτότυπου κουπονιού, ενώ θα πρέπει να έχει προηγηθεί απαραιτήτως τηλεφωνική κράτηση στον τηλεφωνικό αριθμό 2105232097, καθημερινά από τις 09:00 π.μ. έως τις 22:00 μ.μ. Θα τηρείται σειρά προτεραιότητας.

γ) Επίσης, εισιτήρια θα διατίθενται και από τις ραδιοφωνικές εκπομπές του Ρ/Σ «Παραπολιτικά FM 90,1».

δ) Η προμήθεια δύο (2) εισιτηρίων στην τιμή των δεκαοκτώ (18,00) ευρώ χορηγείται άπαξ ανά κουπόνι και είναι δυνατή η αθροιστική χρήση άνω του ενός κουπονιού ανά αγορά εισιτηρίων, την οποία το ανωτέρω θέατρο και η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία με την επωνυμία «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ», η οποία εδρεύει στο Μεταξουργείο, επί της οδού Ακάδημου, αρ. 13,  με ΑΦΜ 997252091, ΔΟΥ ΣΤ’ Αθηνών, υποχρεούται να χορηγήσουν στους αναγνώστες της εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς και δεν ανταλλάσσεται με χρήματα. Η ισχύς της προσφοράς είναι από τις από τις 21-12-2019 και έως τις 31-05-2020 ή έως το τέλος των παραστάσεων και θα διαφημίζεται προωθητικώς, κατά την διακριτική ευχέρεια της «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

ε) Η εταιρεία «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», η εταιρεία με την επωνυμία «ΠΑΡΑΕΝΑ Ε.Π.Ε.» και οι λοιπές ιδιοκτήτριες εταιρείες των μέσων στα οποία διαφημίζεται η παρούσα ενέργεια ουδεμία ευθύνη φέρουν για οποιοδήποτε πραγματικό, νομικό ή άλλης φύσεως ελάττωμα τυχόν παρουσιάσει η παρούσα προσφορά καθώς και για οποιαδήποτε βλάβη τυχόν προκληθεί στον χρήστη-αναγνώστη του κουπονιού εξ οιουδήποτε λόγου και αιτίας. Δεν φέρουν επίσης καμία ευθύνη σχετική με καθυστερήσεις, αλλαγές, ακυρώσεις, ματαιώσεις, αδυναμία αξιοποίησης της παρούσας προσφοράς εξαιτίας τοπικών αργιών και εορτών ή άλλων συνθηκών που εμποδίζουν την χρήση του κουπονιού και οι οποίες δεν αποδίδονται σε δόλο ή βαριά αμέλειά τους. Επίσης, ουδεμία ευθύνη φέρουν σε περίπτωση που δεν δύνανται να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους που απορρέουν από το παρόν για λόγους ανωτέρας βίας, και ουδόλως εγγυώνται καθ' οιονδήποτε τρόπο για την ποιότητα/καταλληλότητα/εμπορευσιμότητα οιουδήποτε προϊόντος/υπηρεσίας της παρούσας προσφοράς, καθώς και ουδεμία ευθύνη φέρουν για οιαδήποτε απώλεια ή ζημία (συμπεριλαμβανομένης της έμμεσης ή αποθετικής ζημίας) ή σωματική βλάβη ή περιουσιακή ζημία ήθελε τυχόν υποστεί οιοσδήποτε ένεκα της αξιοποίησης της παρούσας προσφοράς, αλλά αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία με την επωνυμία «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ», η οποία εδρεύει στο Μεταξουργείο, επί της οδού Ακάδημου, αρ. 13,  με ΑΦΜ 997252091, ΔΟΥ ΣΤ’ Αθηνών.

στ) Κάθε διαφορά σχετικά με την διάθεση της παρούσας προσφοράς διέπεται από το ελληνικό δίκαιο και υπάγεται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων των Αθηνών, ενώ η αποδοχή του κουπονιού σημαίνει αποδοχή των ανωτέρω όρων»

 

Και τη θεατρική παράσταση που σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας,  «Shirley Valentine» με την Μπέσυ Μάλφα

 

Για 3η Σαιζόν συνεχίζεται η παράσταση που κέρδισε κοινό και κριτικούς στο Θέατρο ΡΙάΛΤΟ κάθε Δευτέρα βράδυ στις 20:00. Ο Αλέξανδρος Ρήγας παρουσιάζει την γλυκόπικρη κωμωδία του Willy Russell, «Σίρλεϋ Βαλεντάιν». Η Βρετανίδα Σίρλεϋ είναι μια γυναίκα λίγο μετά τα 50, μάνα δύο παιδιών που έχουν τη δική τους πλέον ζωή και σύζυγος ενός άνδρα που η σχέση τους χάθηκε κάπου στην πορεία των χρόνων. Μόνη της «συντροφιά», σαν φανταστικός φίλος θα λέγαμε,  ο τοίχος της κουζίνας της. Μέχρι τη μέρα που μία ασήμαντη αφορμή την ξυπνάει και αποφασίζει να ξαναβρεί τον εαυτό της, να ξανανιώσει ζωντανή! Ένα ταξίδι στην Ελλάδα, ένα τραπεζάκι μπροστά στη θάλασσα, ένα αγιόκλημα και μια... αναπάντεχη γνωριμία, θα συνθέσουν το σκηνικό της δικής της επανάστασης απέναντι σε όσα την καταπίεζαν. Πόσο όμως θα κρατήσει αυτή η επανάσταση; Θα καταφέρει να επαναπροσδιορίσει τη σχέση της με το μέσα της και τους δικούς της ανθρώπους; Και τελικά, υπάρχει δεύτερη ευκαιρία στη ζωή; Ένα έργο γεμάτο συναίσθημα,  γέλιο, συγκίνηση και απρόοπτα... Σίρλεϋ Βαλεντάιν η ΜΠΕΣΥ ΜΑΛΦΑ

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας

Κοστούμια/Ενδυματολόγος:  Ελένη Μπλέτσα

Μουσική: Alter Ego

Φωτογραφίες: Zak Viemon

Hair Styling : MIRO & MIRO

Μακιγιάζ: Σταυρούλα Σγουρού

Κοσμήματα: Je Vole handmade jewels

Ρούχα : Maison Faliacos, Tony Vernis,  SnS Athens

 

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ στις 20:00

 

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Γενική Είσοδος: 15€

Μειωμένο εισιτήριο: 12€

ΑΜΕΑ ΔΩΡΕΑΝ

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ SHIRLEY VALENTINE:

 «α) Κάθε αντίτυπο του φύλλου της εβδομαδιαίας κυκλοφορίας εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» από τις 19-10-2019 και έως τις 25-04-2020 ή έως το τέλος των παραστάσεων θα φέρει ένθετο ένα κουπόνι για χρήση από τον κάτοχό του προκειμένου να προμηθευτεί δύο (2) εισιτήρια στην τιμή των δεκαπέντε (15,00) ευρώ, ώστε να παρακολουθήσει μία (1) θεατρική παράσταση με τίτλο «Shirley Valentine», η οποία θα προβάλλεται στο Θέατρο Ριάλτο, στην Αθήνα, οδός Κυψέλης, αρ. 54, κάθε Δευτέρα και ώρα 20:00 μ.μ.

β) Το κουπόνι ισχύει αποκλειστικά και μόνο για την προμήθεια δύο (2) εισιτηρίων στην τιμή  των δεκαπέντε (15,00) ευρώ για την θέαση της ανωτέρω θεατρικής παράστασης και μπορεί να γίνει χρήση του άπαξ, ενώ ισχύει για την προβολή ημέρας Δευτέρας και ώρας 20:00 μ.μ., από τις 19-10-2019 και έως τις 25-04-2020 ή έως το τέλος των παραστάσεων. Ο αναγνώστης-κάτοχος του κουπονιού, θα προσκομίζει αυτό στο ταμείο του ανωτέρω θεάτρου ώστε να προμηθευτεί δύο (2) εισιτήρια συνολικής αξίας δεκαπέντε (15,00) ευρώ για την ίδια παράσταση και την ίδια ημέρα. Αναγκαία προϋπόθεση της καρπώσεως της προσφοράς η επίδειξη και η παράδοση του αποκομμένου πρωτότυπου κουπονιού, ενώ θα πρέπει να έχει προηγηθεί απαραιτήτως τηλεφωνική κράτηση στον τηλεφωνικό αριθμό 6946126051, καθημερινά από τις 10:00 π.μ. έως τις 10:00 μ.μ. Θα τηρείται σειρά προτεραιότητας.

γ) Οι αναγνώστες της εφημερίδας μπορούν να ενημερώνονται διαρκώς για τις ημέρες και ώρες των παραστάσεων, μέσω της ιστοσελίδας www.viva.gr.

δ) Η προμήθεια δύο (2) εισιτηρίων στην τιμή των δεκαπέντε (15,00) ευρώ χορηγείται άπαξ ανά κουπόνι και είναι δυνατή η αθροιστική χρήση άνω του ενός κουπονιού ανά αγορά εισιτηρίων, την οποία το ανωτέρω θέατρο και η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «Γεώργιος Ρήγας», η οποία εδρεύει στον Χολαργό, επί της οδού Κουντουριώτου, αρ. 2,  με ΑΦΜ 044243290, ΔΟΥ Χολαργού, υποχρεούνται να χορηγήσουν στους αναγνώστες της εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» καθ’όλη τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς και δεν ανταλλάσσεται με χρήματα. Η ισχύς της προσφοράς είναι από τις από τις 19-10-2019 και έως τις 25-04-2020 ή έως το τέλος των παραστάσεων και θα διαφημίζεται προωθητικώς, κατά την διακριτική ευχέρεια της «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».