Μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε στην εκπομπή «Ακόμα Δεν Είδες Τίποτα» ο Γιάννης Μπέζος.

Αρχικά ο αγαπημένος ηθοποιός αναφέρθηκε στον ρόλο του στην σειρά του MEGA, «Famagusta».

«Έχω δει αποσπασματικά το υλικό αλλά δεν μπορώ να μιλήσω εγώ πρέπει να μιλήσουν οι τηλεθεατές. Είναι ένα θέμα ευρύτερα εθνικό. Απασχολούμαστε μετά από 50 χρόνιά και είναι λίγο περίεργο που γίνεται μετά από τόσα χρόνια. Έχουμε κοινή γλώσσα και συνήθειες. Είναι ελληνικό έθνος. Έχω ταξιδέψει στην Κύπρο πολλές φορές και συνομιλώ με τους Κύπριους. Παραμένει ζοφερό το θέμα», είπε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Μπέζος.

«Εγώ είμαι ένας δικηγόρος που έχω χάσει τον γιο μου από μωρό. Η μυθοπλασία μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε κάτι που νομίζουμε πως είναι μακριά μας αλλά είναι δίπλα μας. Ο Γρηγόρης Βαλτινός υποδύεται τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Μακάριο, μία σημαντική προσωπικότητα. Καλό είναι να μάθουν οι νέοι και οι παλαιότεροι να δούμε μία πλευρά της σύγχρονής ελληνικής ιστορίας», πρόσθεσε.

Όπως είπε, θεωρεί πως η λέξη «συγκινούμαι» είναι βαριά κουβέντα καθώς όπως είπε, οι ηθοποιοί δουλεύουν «μαστόρικα».

«Αλλά υπήρχαν κάποιες σκηνές. Όταν πήγαμε στην Αμμόχωστο και είδαμε κάποια σπίτια όπου κάποιοι έχουν μπει και είχαν λεηλατήσει τα σπίτια. Έχω ταξιδέψει και στην Κερύνεια όπου έβλεπες ένα ελληνικό νησί με ταβερνάκια, θάλασσα και βλέπεις και 5.000 Τούρκους στρατιώτες. Αυτό είναι κάπως περίεργο. Μου έδειξαν σπίτια που έγιναν γραφεία των διοικητών των Τούρκων. Είναι πολύ ζοφερό», δήλωσε στη συνέχεια ο Γιάννης Μπέζος.

Η σχέση με τη σύζυγο και την κόρη του

Μιλώντας για τη θεατρική παράσταση «Αινιγματικές παραλλαγές» στην οποία πρωταγωνιστεί, ο Γιάννης Μπέζος είπε: «Το έργο έχει μία ιδιομορφία, την ευαισθησία από την αντρική πλευρά. Όλοι οι άνθρωποι έχουν ευαισθησίες. Το να κρύψεις την ευαίσθητη πλευρά σου είναι μεγάλη δειλία».

Αναφερόμενος στη συνέντευξη στης συζύγου του, Ναταλίας Τσαλίκη, η οποία είπε πως λέει συχνά σ ’αγαπώ καθώς το στερήθηκε στην παιδική της ηλικία, δήλωσε: «Το σ’ αγαπώ ούτε να το λες ούτε να το διαφημίζεις. Αυτά είναι πράγματα που δεν πρέπει να τα βγάζεις σημαία αλλά πρέπει να τα ζεις. Η ζωή εμπεριέχει τα πάντα. Το να αφουγκραζόμαστε την ευαισθησία του άλλου είναι μία σπουδαία τέχνη. Θέλει να αφήνεις τον εαυτό σου ελεύθερο και να έχεις αυτοπεποίθηση. Να μην φοβάσαι να έχεις συναισθήματα και να ακούμε τον άλλον. Εγώ έκανα αγώνα για να το καταφέρω αυτό. Το να ακούς πραγματικά δεν είναι εύκολο πράγμα. Υπήρχαν χρόνια που δεν άκουγα ή άκουγα επιλεκτικά».

Σε σχέση με το εάν προέκυψαν προβλήματα στη σχέση τους καθώς ήταν και οι δύο ηθοποιοί, ο Γιάννης Μπέζος σημείωσε: «Υπήρχαν θέματα δημιουργικά σε όσα αφορούσαν τη δουλειά μας. Ανταγωνιστικά προβλήματα δεν υπήρχαν ποτέ. Θεωρώ πως δεν έχει νόημα γιατί όταν μοιράζεσαι τη ζωή και τον χρόνο, το να τον ανταγωνίζεσαι σημαίνει πως δεν τον εκτιμάς».

Ενώ σε σχέση με την κόρη του, η οποία είναι και η ίδια ηθοποιός είπε αναφορικά με το εάν τη βοήθησε το όνομα του πατέρα της, ο Γιάννης Μπέζος ανέφερε: «Αυτή η δουλειά δεν γίνεται στο όνομα του πατρός και της μητρός. Δεν κάνω κριτική σε κανέναν, ούτε στην κόρη μου. Η υποκριτική είναι ένας χαώδης χώρος που δεν μπορείς να κάνεις κριτική και να πεις να εάν είναι σωστό ή λάθος κάτι. Η κριτική που γίνεται κατ΄ επάγγελμα είναι αστείο. Πρέπει να αφήνουμε τον χρόνο».

Στη συνέχεια, ο καταξιωμένος ηθοποιός παραδέχτηκε πως δεν ασχολείται με τα όσα μπορεί να γραφτούν ανά διαστήματα για εκείνον.

«Δεν ασχολούμαι με το τι γράφεται για εμένα. Το ξέρω πως από τη στιγμή που εκτίθεσαι το θεωρώ φυσικό αλλά εάν είναι κάτι συκοφαντικό θα απαντήσω αλλά δεν έχω δει κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής. Δεν έχω μετανιώσει κάτι που έχει πει. Εάν συζητιέται κάτι χαίρομαι γιατί σημαίνει πως έχει ενδιαφέρον. Εγώ καταλαβαίνω πως οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται διαφορετικά τη ζωή. Αυτό δεν σημαίνει πως εγώ θα ικανοποιήσω τις προθέσεις τους, έχω δικές μου. Όποιος θέλει να συνομιλήσει μαζί μου ευχαρίστως. Στη δημόσια ζωή μου δεν θέλω να ικανοποιώ όλους τους ανθρώπους».

Η θεατρική παράσταση και το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια

Ο Γιάννης Μπέζος πρωταγωνιστεί στη θεατρική παράσταση «Αινιγματικές Παραλλαγές» στο θέατρο Βεάκη με τον Πυγμαλίων Δαδακαρίδη.

«Έχει να κάνει με το ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει μόνος του αλλά πρέπει να αναμετριέσαι με κάτι. Δεν μπορείς να είσαι μόνος σου. Ο ρόλος μου είναι ένας επιτυχημένος συγγραφέας που υποτίθεται τα έχει όλα αλλά τελικά βλέπουμε πως κάτι του λείπει. Αυτό είναι δείγμα πως οι άνθρωποι δεν πρέπει να παίρνουμε τις θεϊκές διαστάσεις που πολλές φορές θέλουμε να δώσουμε στον εαυτό μας. Πρέπει να είμαστε άνθρωποι. Βλέπουμε πως μαλακώνει και εγώ αυτό το εκφράζω ως πρόοδο. Σημαίνει πως δεν φοβάται να κάτι», είπε.

Ο αγαπημένος ηθοποιός όμως, μίλησε και για την άποψή του σχετικά με τον γάμο και την τεκνοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια.

«Βλέπω πως γίνεται ένας μεγάλος θόρυβος. Δεν μπορεί να μην υπάρξουν αναταράξεις. Η κοινωνία μας παραμένει συντηρητική όπως και η τηλεόρασή μας. Βλέπετε τις απόψεις της εκκλησίας, εκφράζει μία συντηρητική πλευρά. Αυτό δεν σημαίνει πως η κοινωνία πρέπει να το κάνει. Θεωρώ θετικό το να ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Για να το αποδεχτεί η κοινωνία θέλει χρόνο. Δεν πατάς ένα κουμπί μια και γίνονται όλοι ξαφνικά ανοιχτοί. Είμαστε άνθρωποι με κατάλοιπα χριστιανικά και μία ιστορία με σχέση με την Ανατολή και αυτά δεν λύνονται από τη μία μέρα στην άλλη. Το ότι η κοινωνία αντιδρά δεν σημαίνει πως η Πολιτεία θα πρέπει να μείνει πίσω. Να θυμίσω πως με τον πολιτικό γάμο πάλι είχε αντιδράσει η κοινωνία, στις ταυτότητες πάλι, στην κατάργηση της προίκας, αλλά πολύ σωστά έγιναν και τώρα δεν ασχολείται κανείς. Πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Οι τόνοι πρέπει να είναι χαμηλοί και από αυτούς που είναι υπέρ και από αυτούς που έχουν μια παλαιότερη ηθική», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Τέλος, ο Γιάννης Μπέζος μίλησε για το «Famagusta»:

«Πιστεύω πως θα είναι μία σειρά με πολύ ενδιαφέρον. Πρέπει να επισημάνω το πάθος και την φροντίδα του Ανδρέα Γεωργίου σε αυτό. Τον τρόπο που ακούει και το πώς λειτουργεί συνθετικά. Αυτό είναι σπάνιο και πρέπει να το συγχαρώ. Είναι ένας άνθρωπος που έχει πάθος, ρισκάρει και θέλει να αφήσει ίχνος. Είμαι βέβαιος πως θα το κάνει», είπε καταλήγοντας.