Αφού προσφάτως ο Άντριεν Μπρόντι αποθέωσε την Άνα ντε Άρμας, επιδαψιλεύοντάς της το μέγιστο έπαινο ότι ένιωθε πως έπαιζε με τη Μέριλιν Μονρόε, επανήλθε στα σκοτεινά μονοπάτια της ταινίας που έκανε πρεμιέρα στη Netflix την Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου, με τίτλο «Blonde».

Ο Αμερικανός ηθοποιός με ιταλικές ρίζες, που έχει έφεση σε σκοτεινούς ρόλους, ακόμα κι αν πρόκειται για κωμωδίες όπως το «Grand Budapest Hotel», σχολίασε στο «Hollywood Reporter» ότι επρόκειτο για τραυματική εμπειρία: «Νομίζω πως αφού μπαίνουμε στη διαδικασία να κρίνουμε, πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε ότι η ταινία αυτή ήταν μια εμπειρία τραυματική. Είσαι μέσα της. Ακολουθείς το ταξίδι της, τις λαχτάρες της, την απομόνωσή της. Όλη τη λατρεία γύρω από το πρόσωπό της».

Επιπροσθέτως, είπε για την ταινία του Άντριου Ντόμινικ ότι «είναι γενναίο εγχείρημα και μάλλον, χρειάζεται λίγος χρόνος για να το αφομοιώσει το κοινό. Και νομίζω ότι έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την εικόνα που είχε το κοινό για τη ζωή της».

Πάντως, σε ό,τι αφορά τη ζωή της Μέριλιν Μονρόε, δεν αποφάνθηκε κάτι διαφορετικό από ό,τι η κοινή αίσθηση που υπάρχει, τουλάχιστον στις μέρες μας, για την πιο εμβληματική ξανθιά όλων των εποχών: «Δεν υπήρχε μόνο φήμη και δόξα. Ήταν η πιο εμβληματική ηθοποιός του Χόλιγουντ. Όμως, ένιωθε τεράστια μοναξιά. Ένα κενό. Πρέπει να φανεί η ψυχική αναταραχή και η κακοποίηση που βίωνε».