Μεταξύ των διαβασμάτων της για την νομική, την ανατροφή των 4 παιδιών της, τα γυρίσματα τηου ριάλιτι «Keeping Up With The Kardashian», η γνωστή τηλεπερσόνα εργαζόταν και σε ένα άλλο πρότζεκτ, την δική της σειρά εσωρούχων, Kimono. Όπως αποκάλυψε χθες η ίδια, η σειρά της είναι αποκλειστική και «δίνει έμφαση στο σχήμα και τις καμπύλες των γυναικών».

Τι περιλαμβάνει η νέα της σειρά που έχει προκαλέσει σάλο

«Επιτέλους, μπορώ να μοιραστώ μαζί σας αυτό το έργο το οποίο αναπτύσσω το τελευταίο έτος» ανέφερε η Κιμ Καρντάσιαν στο Instagram. «Έχω πάθος με αυτό εδώ και 15 χρόνια. Το Kimono είναι η δική μου άποψη για τα εσώρουχα που δίνουν σχήμα και λύσεις σε γυναίκες και πραγματικά έχουν αποτέλεσμα». Μάλιστα, η σειρά της από μπικίνι, στρινγκ, αθλητικά μπουστάκια, κορμάκια και κολάν σχεδιάστηκαν με την χρήση προηγμένων τεχνικών κατασκευής για να βοηθούν τις γυναίκες να επιτύχουν τους στόχους τους.

Ωστόσο, οι Ιάπωνες αντέδρασαν έντονα μέσα από τα social media εκφράζοντας την οργή τους και δηλώνοντας πως η εμπορική ονομασία δεν ανταποκρίνεται στα παραδοσιακά ρούχα, κιμονό, που γνωρίζουμε όλοι μας. Το κιμονό, ένα είδος ρόμπας με μακριά μανίκια που συνήθως συνδυάζεται με μια φαρδιά ζώνη, χρονολογείται από τον 15ο αιώνα στην Ιαπωνία και θεωρείται το εθνικό ένδυμα της χώρας, που πλέον φοριέται σε ειδικές μόνο περιπτώσεις.

«Φοράμε κιμονό για να γιορτάσουμε την υγεία, την ανάπτυξη των παιδιών, τους αρραβώνες, τους γάμους, τις αποφοιτήσεις, στις κηδείες. Είναι ένα εορταστικό ένδυμα και έχει περάσει μέσα από γενιές» ανέφερε η Γιαπωνέζα Γιούκα Οχίσι στο BBC. «Αυτά τα εσώρουχα δεν μοιάζουν καν με κιμονό – απλά επέλεξε μία λέξη που έχει το Kim (από το όνομά της) μέσα – χωρίς να δείξει καθόλου σεβασμό σε αυτό το ένδυμα που σημαίνει τόσα πολλά για τον πολιτισμό μας».

Η Κιμ Καρντάσιαν κατοχύρωσε το εμπορικό σήμα Kimono πέρυσι στις ΗΠΑ. Έχει επίσης καταθέσει εμπορικά σήματα για τα «Kimono Body», «Kimono Intimates» και «Kimono World».

«Σ' ευχαριστούμε που κατέσφαξες την ιαπωνική κουλτούρα»

«Ουάου Κιμ Καρντάσιαν. Ευχαριστούμε που κατέσφαξες την ιαπωνική κουλτούρα. Η κουλτούρα μας δεν είναι το παιχνιδάκι σας. Δεν τρέφεις κανένα σεβασμό για τα άτομα που δεν ανήκουν στην οικογένειά σου, έτσι δεν είναι; Στα 15 χρόνια που αναπτύσσεις αυτό το έργο, δεν μπορούσες να βρεις έναν πολιτιστικό σύμβουλο;» έγραψε ένας οργισμένος χρήστης του Twitter. «Λυπάμαι που η λέξη κιμονό χρησιμοποιείται για κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε εμείς οι Γιαπωνέζοι. Τα κιμονό είναι ιαπωνικά παραδοσιακά ρούχα και είμαστε πολύ περήφανοι για την ιστορία και τον πολιτισμό μας. Λυπάμαι αλλά νιώθω πως αυτή η επιλογή του ονόματος δείχνει αδιαφορία» πρόσθεσε ένας άλλος.

Σύμφωνα με την Κιμ Καρντάσιαν, τα εσώρουχα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να μην διακρίνονται κάτω από τα ρούχα και κυκλοφορούν σε διάφορα χρώματα. Μάλιστα, όπως δήλωσε η τηλεπερσόνα στο Twitter: «Πάρα πολλές φορές δεν μπορούσα να βρω ένα shapewear στο χρώμα που να ταιριάζει στο δέρμα μου επομένως, έπρεπε να βρω μια λύση σε αυτό το πρόβλημα».

Πολλοί άλλοι αναφέρθηκαν στο γεγονός πως πήρε το εμπορικό σήμα για μια λέξη με τεράστια πολιτιστική σημασία στην ιαπωνική κουλτούρα. Άλλοι πάλι ενοχλήθηκαν που το παραδοσιακό ένδυμα θα έχει το ίδιο όνομα με μια μάρκα εσωρούχων. Και πολλοί ήταν αυτοί που τουίταραν με το hashtag #KimOhNo.

Μήπως η λέξη κιμονό θα συνδέεται πλέον με την Κιμ Καρντάσιαν και όχι με την Ιαπωνία;

Επίσης, κάποιοι άλλοι φοβούνται πως μπορεί να αρχίσει ο κόσμος να συνδέει το κιμονό με την Κιμ Καρντάσιαν και όχι με την Ιαπωνία. «Νομίζω ότι η Κιμ έχει τόσο μεγάλη επιρροή στην ποπ κουλτούρα, που φοβάμαι πως οι άνθρωποι μπορεί να μάθουν την λέξη κιμονό μόνο χάρη στην εταιρεία της» δήλωσε η Οχίσι. «Φαντάζομαι πως θα επηρεάσει τα αποτελέσματα αναζήτησης, τα hashtags αν αυτή η μάρκα γίνει τόσο ισχυρή όσο οι άλλες επιχειρήσεις της».

Τέλος, το νέο αυτό «παιδί» της Κιμ Καρντάσιαν περηφανεύεται ως ένα brand που δίνει έμφαση στο μέγεθος και την ποικιλομορφία και θα κυκλοφορήσει σε μεγέθη από XXS έως 4L, ενώ είναι διαθέσιμο σε 9 αποχρώσεις.

Αλλά μία ειδικός σε θέματα κιμονό, δήλωσε πως είναι ειρωνικό να ταυτοποιείται με ένα ένδυμα που είναι το αντίθετο τουστενού ρούχου. «Η αισθητική του κιμονό αναπαριστά την κομψότητα, την χάρη και την ευγένεια. Δεν είναι ούτε αποκαλυπτικό ούτε στενό. Αγκαλιάζει τον χρήστη και δεν τον εκθέτει» δήλωσε η καθηγήτρια Σίλα Κλιφ. «Αν έφτιαχνα ένα σουτιέν και το ονόμαζα σαρί, πολλοί άνθρωποι θα ενοχλούνταν. Δείχνει ακραία έλλειψη σεβασμού. Το κιμονό είναι η έκφραση της ιαπωνικής ταυτότητας. Αυτή η λέξη δεν ανήκει στην Κιμ Καρντάσιαν».

KIm-KArdashian-esorouxa
Kim-Kardashian-forema