Η σημαντική για κάθε μονάδα επέτειος της συμπληρώσεως 70 ετών από τη συγκρότησή της γιόρτασε η 337 Μοίρα της Πολεμικής Αεροπορίας, στη διάρκεια ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στη σημερινή της έδρα, στην 110 Πτέρυγα Μάχης, στην Αεροπορική Βάση Λαρίσης, παρουσία του Αρχηγού Τακτικής Αεροπορίας, Αντιπτέραρχου (Ι) Γεωργίου Μπλιούμη.

Η τελετή περιελάμβανε επιμνημόσυνη δέηση και προσκλητήριο πεσόντων αεροπόρων της 337Μ, ανάγνωση της Ημερήσιας Διαταγής Μοίρας από τον Διοικητή της Μοίρας, Αντισμήναρχο (Ι) Ιωάννη Παπαχαράλαμπο, στατική έκθεση αεροσκαφών της Μοίρας, καθώς και έκθεση φωτογραφίας. Στη σεμνή τελετή παραβρέθηκαν διατελέσαντες διοικητές και αρχιμηχανικοί της 337 Μοίρας, που έχει τον πασίγνωστο κωδικό κλήσεως “Ghost” (=Φάντασμα), εν ενεργεία και εν αποστρατεία προσωπικό, το οποίο έχει υπηρετήσει στη Μοίρα, μέλη των οικογενειών των πεσόντων καθώς και προσκεκλημένοι.

Συμφώνως με την επίσημη ιστορία της Μοίρας από την ιστοσελίδα της ΠΑ, η 337 Μοίρα συγκροτήθηκε το 1948, δηλαδή στη διάρκεια του αιματηρού Ελληνικού Εμφυλίου πολέμου και ως αποτέλεσμα των επειγουσών επιχειρησιακών αναγκών αυτού, με μαχητικά αεροσκάφη Spitfire, αν και ανεπισήμως είχε συγκροτηθεί στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου πολέμου στη Μέση Ανατολή, αποτελώντας έτσι την τρίτη αρχαιότερη πολεμική Μοίρα της ΠΑ (τότε «ΕΒΑ»). Μετά τα θρυλικά Spitfire ακολούθησαν κατά σειρά τα: F-84G, Τ-33A Silver Star, F-86D, F-5A Freedom Fighter, F-4E Phantom II και F-4E SRA Phantom II, για να παραδώσουν και αυτά με τη σειρά τους τη σκυτάλη στα F-16C/D  Block 52+, με τα οποία η Μοίρα επιχειρεί σήμερα. Η 337 Μοίρα, ως προελέχθη, είναι μία από τις παλαιότερες Μοίρες της ΠΑ, καθώς δημιουργήθηκε αρχικώς στην Μέση Ανατολή, ενώ κατά τη διάρκεια του Β’ ΠΠ αποτελούσε σμήνος της 339 British Combat Wing, εξοπλισμένη με αεροσκάφη Spitfire.

Το 1946, μεταστάθμευσε στην 112 ΠΜ (Ελευσίνα). Το 1952, ξεκινά η βαθμιαία αντικατάσταση των Spitfire με αεριωθούμενα μαχητικά F-84G και Τ-33 και εγκατάσταση στην 110 ΠΜ (Λάρισα), με την ονομασία 337 Μοίρα Διώξεως/Βομβαρδισμού (337 ΜΔ/Β). Ως συνέπεια αυτού η 337Μ αποτελεί την πρώτη Μοίρα της Πολεμικής Αεροπορίας που εξοπλίστηκε με αεροσκάφη Jet ενώ από αυτή δημιουργήθηκε και το πρώτο ακροβατικό σμήνος της ΠΑ. Το 1956, η Μοίρα επιστρέφει στην 112 ΠΜ. Το 1959, μετασταθμεύει στην 114 ΠΜ (Τανάγρα) και αντικαθιστά τα F-84G με F-86D μαχητικά αεροσκάφη αναχαιτίσεως παντός καιρού. Το 1960, η Μοίρα επιστρέφει στην 112 ΠΜ μέχρι τον Μάιο του 1967, ως Μοίρα Παντός Καιρού.

Το 1967, μετασταθμεύει στην 111 ΠΜ (Νέα Αγχίαλος) με F-5A, ως 337 Μοίρα Αναχαιτίσεως Ημέρας (337 ΜΑΗ). Το 1978, η Μοίρα επιστρέφει στην Λάρισα και εξοπλίζεται με αεροσκάφη F-4E και νέο ρόλο ως Μοίρα Αναχαιτίσεως Παντός Καιρού (337 ΜΠΚ). Το 2005, μετά από τρεις δεκαετίες υπηρεσίας στην Πολεμική Αεροπορία, η Μοίρα αποσύρει το τελευταίο F-4E SRA και διακόπτει προσωρινά την λειτουργία της. Το 2006, η Μοίρα επαναλειτουργεί εξοπλισμένη με τα νέα και σύγχρονα αεροσκάφη F-16 Blk 52+.                

Η αποστολή της 337 Μοίρας είναι: «Σε καιρό ειρήνης η μοίρα οργανώνει, εκπαιδεύει, εξοπλίζει, συντηρεί και υποστηρίζει το προσωπικό και τα μέσα της, ώστε να είναι ικανή σε κάθε στιγμή να φέρει σε πέρας την αποστολή της. Η αποστολή της 337Μ είναι η διεξαγωγή αεροπορικών επιχειρήσεων με πρωτεύοντα ρόλο αναχαίτιση, σύμφωνα με τα γενικά και ειδικά σχέδια και με σκοπό τη συμβολή στην αεράμυνα της χώρας».   Λ.Σ.Μ.