Ακόμη και για την αλλαγή των δημόσιων λαμπτήρων που βρίσκονται έξω από το σπίτι τους απευθύνονται πλέον με σημειώματά τους στην υπηρεσία της Καθημερινότητας (www.kathimerinotita.gov.gr) οι πολίτες προκειμένου να βρουν το δίκιο τους - δείγμα του γεγονότος ότι ορισμένες δημοτικές και δημόσιες υπηρεσίες ενίοτε κωλυσιεργούν οικτρά, αλλά όταν παρεμβαίνει μια ανώτερη αρχή, αυθωρεί βρίσκεται η δέουσα λύση.  

Ειδικότερα, ψάχνοντας να βρούμε περιπτώσεις προβλημάτων που έχει κληθεί να επιλύσει η ηλεκτρονική πλατφόρμα που έχει συσταθεί από την κυβέρνηση εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο, βρεθήκαμε μπροστά σε δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις.

Στην πρώτη, δημότισσα του Ηρακλείου Κρήτης διαμαρτυρόταν γιατί ο στύλος της ΔΕΗ που βρίσκεται μπροστά από την οικία της, σε κεντρικό δρόμο της πόλης, δεν λειτουργεί εδώ και 7 μήνες. Παρά τις συνεχής οχλήσεις στις οικίες υπηρεσίες, κανείς δεν μεριμνούσε ώστε να αλλαχθεί η καμένη λάμπα, παρά το γεγονός ότι κάθε μήνα πλήρωνε κανονικά τα δημοτικά τέλη χωρίς να έχει την απαιτούμενη ανταπόδοση.  

Ομοίως, κάτοικος της Σαλαμίνας είχε υποβάλει από τις αρχές Ιανουαρίου αίτηση τοποθέτησης φωτιστικού σώματος κολώνας στη γειτονιά του, καθότι το προηγούμενο καταστράφηκε από έργα της ΔΕΔΔΗΕ, αλλά εις μάτην. Κάθε βδομάδα οι αρμόδιοι του υπόσχονταν ότι είναι θέμα ημερών η αντικατάσταση.     

Αμφότεροι οι πολίτες απευθύνθηκαν στην ομάδα της Καθημερινότητας, αναφέροντας αναλυτικά τις ενέργειες στις οποίες είχαν προβεί. Των υποθέσεων επιλήφθηκε άμεσα η υπηρεσία και ω του θαύματος, μέσα σε ελάχιστα εικοσιτετράωρα είχε βρεθεί λύση και στις δύο περιπτώσεις. Κάποιος έπρεπε να τους… αλλάξει τα φώτα!