Αναρτήθηκαν από τον ΑΣΕΠ οι πίνακες κατάταξης για τις θέσεις Γενικής Διεύθυνσης στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. 
Το ΑΣΕΠ γνωστοποιεί ότι, στο πλαίσιο της προκήρυξης για την πλήρωση 6 θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων καταρτίσθηκαν, οι Πίνακες Κατάταξης και Αποκλειομένων.

Οι θέσεις ευθύνης της Προκήρυξης ΑΣΕΠ

1. Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης

2. Γενική Διεύθυνση Γεωργίας

3. Γενική Διεύθυνση Κτηνιατρικής

4. Γενική Διεύθυνση Αλιείας

5. Γενική Διεύθυνση Τροφίμων

6. Γενική Διεύθυνση Αποκεντρωμένων Δομών

Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση από την Τετάρτη 4-4-2018. Η προθεσμία ισχύει έως και την Τρίτη 10-4-2018 και ώρα 14:00. Η συμπλήρωση της γίνεται αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού μας τόπου (www.asep.gr).

Στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης. Οι οδηγίες αφορούν στη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης.

Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του Οργανισμού τηλεφωνικά (2131319100).

Τα καθήκοντα των προϊσταμένων των προκηρυσσόμενων θέσεων ευθύνης
1. Η παροχή εμπεριστατωμένων εισηγήσεων στην πολιτική ηγεσία, μετά από ανάλυση δεδομένων και αξιολόγηση κινδύνων και η διαμόρφωση εναλλακτικών επιλογών βάσει της ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος λειτουργίας του φορέα.

2. Η διασφάλιση συνθηκών οριζόντιας συνεργασίας μεταξύ των Γενικών Διευθύνσεων του φορέα και των λοιπών φορέων της ∆ηµόσιας Διοίκησης.

3. Η εισήγηση της ετήσιας στοχοθεσίας και η παρακολούθηση της επίτευξής της βάσει των θεσπισμένων δεικτών απόδοσης

4. Η εισήγηση για τη συνεχή βελτίωση του τρόπου λειτουργίας των οργανικών μονάδων µε την υποβολή προτάσεων οργανωτικού και επιχειρησιακού ανασχεδιασμού.

5. Η έγκριση των περιγραμμάτων θέσεων εργασίας των υποκείμενων οργανικών μονάδων.

6. Ο συντονισμός και η ανάθεση εργασιών στους προϊσταμένους των οργανικών μονάδων που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση για την επίτευξη των επιχειρησιακών τους στόχων.

7. Η διαχείριση και αξιοποίηση του προσωπικού ώστε να επιτυγχάνονται οι θεσπισμένοι στόχοι.

8. Η αξιολόγηση του προσωπικού σύμφωνα µε το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

9. Η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη διαχείριση κρίσεων.

10. Η εκπροσώπηση της Γενικής Διεύθυνσης, όπου απαιτείται.

11. Επιπρόσθετα καθήκοντα που απορρέουν από αρμοδιότητες που περιγράφονται σε ειδικότερη κείμενη νομοθεσία, σε ειδικότερες σχετικές κανονιστικές διατάξεις και στα ειδικά περιγράμματα θέσεων εργασίας.

Δείτε εδώ τους πίνακες κατάταξης.