Η έναρξη του προγράμματος κατάθεσης αιτήσεων είχε αρχίσει στις 29 Νοεμβρίου και όσοι δικαιούνται το επίδομα άρχισαν να παίρνουν τα χρήματά τους.

Για την κατάθεση της αίτησης απαιτούνται: φωτοαντίγραφο ταυτότητας, ή σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής και για τους αλλοδαπούς φωτοαντίγραφο διαβατηρίου και φωτοαντίγραφο άδειας παραμονής (για την ταυτοποίηση του αιτούντα), φωτογραφίες όψεων του πληγέντος κτιρίου και του εσωτερικού της κατοικίας που έχει πληγεί, οι οποίες θα φέρουν το όνομα και την υπογραφή του/της ιδιοκτήτη/-τριας ή του/της ενοικιαστή/-τριας (οι φωτογραφίες θα πρέπει να απεικονίζουν όσο το δυνατό καλύτερα την κατάσταση της κατοικίας μετά την πλημμύρα, προκειμένου να αποφευχθεί 2η αυτοψία) και φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, ύδρευσης, τηλεφώνου, κ.λπ. για την ταυτοποίηση της διεύθυνσης της πληγείσας κατοικίας και του χρήστη της κατοικίας.

Η κατάθεση των αιτήσεων γίνεται στον 1ο όροφο του δημαρχείου Μάνδρας και στο ΚΕΠ Ν. Περάμου. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία με τις κατοικίες που επλήγησαν, θα αρχίσει αυτή για τις επιχειρήσεις, όπου θα καταβληθεί το ποσό των 8.000 ευρώ στους δικαιούχους.