Τη διαχρονική σύνδεση του «ΟΧΙ» της 28ης Οκτωβρίου 1940 με το «Μολών Λαβέ» των αρχαίων Σπαρτιατών μετέφερε μέσα από το κόκπιτ του αεροσκάφους επιδείξεως F-16C Block.52+ της Ομάδος Επιδείξεως «ΖΕΥΣ» της Πολεμικής μας Αεροπορίας, ο πιλότος του επισμηναγός (Ι) Λουκάς Θεοχαρόπουλος, ο οποίος εντυπωσίασε τους πάντες με την καταπληκτική του αεροπορική επίδειξη μετά το πέρας της μεγάλης στρατιωτικής παρελάσεως της Θεσσαλονίκης.

«Το ''ΟΧΙ'' της 28ης Οκτωβρίου αποτελεί συνέχεια του ''Μολών λαβέ'' του Λεωνίδα, δείχνει το σθένος και το μεγαλείο της ελληνικής ψυχής. Σε αυτή την επέτειο πρέπει να θυμόμαστε ότι οι ήρωες πολεμούν ως Ελληνες. Χρόνια πολλά Ελλάδα!», τόνισε ο επισμηναγός σε έναν σύντομο χαιρετισμό του μέσα από το κόκπιτ του F-16.

Το «μήνυμα» το «έπιασε» στον αέρα ο έμπειρος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο οποίος ακολούθως, απευθυνόμενος προς τον επισμηναγό (Ι) Θεοχαρόπουλο, είπε τα εξής: «Κύριε επισμηναγέ, τα φτερά της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας στέλνουν παντού το μήνυμα του ανθρωπισμού και της ειρήνης. Στέλνουν όμως σε κάθε ιταμό εισβολέα και το διαχρονικό μήνυμα των προγόνων μας: Μολών Λαβέ. Το έθνος μας είναι υπερήφανο για σας. Η Παναγία, η Υπέρμαχος Στρατηγός, να σας συνοδεύει στις πτήσεις σας».

O επισμηναγός (Ι) Λουκάς Θεοχαρόπουλος είναι πιλότος επιδείξεων της «Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 "ΖΕΥΣ"» της ΠΑ. Εισήχθη στη Σχολή Ικάρων το 1998. Το 2004, τοποθετήθηκε στην ιστορική 335 Μοίρα της 116 Πτέρυγος Μάχης της αεροπορικής βάσεως του Αράξου, πετώντας με επιθετικά αεροσκάφη Α-7Ε Corsair ΙΙ, ενώ το 2007 τοποθετήθηκε στο Σμήνος Μετεκπαιδεύσεως της 115 ΠΜ στην αεροπορική βάση της Σούδας για να εκπαιδευτεί στα αεροσκάφη F-16 Block52+. Από το 2008 υπηρετεί στην 343 Μοίρα. Έχει περισσότερες από 1500 ώρες πτήσης, από τις οποίες οι 1100 είναι σε αεροσκάφη F-16.

Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών αλλά και της χαμηλής νεφώσεως υπήρχε μία σκέψη για να μην γίνει η αεροπορική επίδειξη του αεροσκάφους της Ομάδος «Ζευς». Όμως με ευθύνη του ίδιου του πιλότου Επισμηναγού (Ι) Λουκά Θεοχαρόπουλου επελέγη η λεγόμενη «μικρή επίδειξη», που πραγματοποιείται σε παρόμοιες περιπτώσεις με χαμηλή βάση νεφών, που δεν περιλαμβάνει ορισμένες δύσκολους ελιγμούς υπό την έννοια ότι αυτοί απαιτούν άριστες καιρικές συνθήκες και μεγάλα ύψη ασφαλείας, από το να μην πραγματοποιεί καθόλου η επίδειξη.

Ασφαλώς άριστος επαγγελματισμός, γνώση του αεροσκάφους και των δυνατοτήτων του, αλλά και υψηλή αίσθηση του καθήκοντος από πλευράς του έμπειρου πιλότου μας.