Αναφορικά με τη ρύπανση στο Σαρωνικό μετά το ναυάγιο στη Σαλαμίνα, ο κ. Κωνσταντέλος είπε, «το κυρίαρχο το οποίο θα απαντηθεί, και πρέπει να περιμένουμε τη διερεύνηση που θα κάνει η αρχή ναυτικών ατυχημάτων, είναι για 50 περίπου ώρες από την ώρα που έγινε το ατύχημα μέχρι την ώρα που συναντάμε τη ρύπανση στη Φρεατίδα και στην Πειραϊκή πρέπει να μας πει κάποιος ποιος παρακολουθούσε τη ρύπανση γιατί νομίζω ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση αλλά και ο κρατικός μηχανισμός πιάστηκε απροετοίμαστος. Εμείς κινητοποιηθήκαμε μετά τις 3 το μεσημέρι της Τρίτης χωρίς να έχουμε πάρει ακόμα σήμα από το Αρχηγείο του Λιμενικού όταν πλέον η ρύπανση είχε φτάσει στις ακτές της Πειραϊκής. Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει ναν αναλυθεί και οι ανθρωποι που θα καταπιαστούν με την διερεύνηση αυτού του πολύ σύνθετου και δύσκολου ατυχήματος στο Σαρωνικό θα πρέπει να απαντήσουν.»

Ερωτηθείς για το πως θα καλυφθούν τα χρήματα που ξοδεύονται οι δήμοι για τον καθαρισμό των ακτών, ανέφερε ότι «είναι αρκετά τα χρήματα, το κόστος που έχουμε σε ημερήσια βάση κυμαίνεται από 30 ως 35 χιλιάδες ευρώ και όταν προκύψει απορρύπανση ακόμα παραπάνω. Αυτό το θέμα δεν είναι δική μας αρμοδιότητα αλλά από την άλλη δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε τις ακτές μας στο έρμαιο της κηλίδας.
Αυτό το οποίο κάνουμε είναι ότι γνωρίζουμε πλέον ποιες είναι οι διαδικασίες, έχουμε κάνει τις πρώτες μας επαφές ούτως ώστε να γίνουν τα claims, αυτά τα χρήματα τα οποία δαπανούμαι αυτή την περίοδο για να προστατεύσουμε την περιοχή μας θα αναζητηθούν και θα ζητηθούν από την ασφαλιστική εταιρεία αλλά και από το διεθνές επικουρικό κεφάλαιο το οποίο αυτό νομίζω θα δώσει την κατάσταση γιατί τα 5 εκ. που είναι ασφαλισμένο το συγκεκριμένο πλοίο δεν πρόκειται να φτάσουν για τις πρώτες δύο μέρες.

Για το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο υπογράμμισε πώς, «πρέπει να κοιτάξουμε από τώρα ότι το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο είναι άχρηστο, πρέπει να αλλάξει να μπουν άπαντες μέσα να συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία διάσωσης των ακτών και προστασίας. Σήμερα δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο που μπορούμε να παρέμβουμε, ούτε οι δήμοι ούτε οι περιφέρειες, μόνο μια ιδιωτική εταιρεία η οποία προσλαμβάνεται από τον ιδιοκτήτη του πλοίου το οποίο έχει ναυαγήσει το οποίο είναι λάθος.»