Προκηρύχθηκε την Μεγάλη Δευτέρα ο διαγωνισμός για την Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.
Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί με κλειστή διαδικασία και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής. Η δημοπράτηση του έργου, η οποία είχε προαναγγελθεί από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, δημοσιεύθηκε την Μεγάλη Δευτέρα.
Σύμφωνα με την πρόσκληση ενδιαφέροντος της Αττικό Μετρό ΑΕ, αντικείμενο της σύμβασης είναι η εκπόνηση της Οριστικής Μελέτης, της Μελέτης Εφαρμογής, η κατασκευή των έργων Πολιτικού Μηχανικού, η προμήθεια, η εγκατάσταση, οι δοκιμές και η θέση σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού, η συντήρηση του Έργου, η εκπαίδευση του προσωπικού και η προμήθεια ανταλλακτικών της Γραμμής 4 του Μετρό, Τμήμα Ά Άλσος Βεΐκου - Γουδή.
Το μήκος της νέας γραμμής είναι περίπου 13 χλμ. και θα περιλαμβάνει 14 νέους σταθμούς. Για τη λειτουργία του εν λόγω τμήματος θα απαιτηθεί η προμήθεια μέχρι 18 νέων συρμών, σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Το τμήμα της Γραμμής 4, το οποίο προκρίθηκε να κατασκευαστεί το 2014 με την προσθήκη του «κομματιού» Ευαγγελισμός - Γουδή, ξεκινά από την περιοχή του Γαλατσίου και διαμέσου της Κυψέλης, του Γκύζη, των Εξαρχείων και του Κολωνακίου φθάνει στο ιστορικό κέντρο και «ανηφορίζει» από Καισαριανή για Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. Θα συναντά το υφιστάμενο δίκτυο στο Πανεπιστήμιο και στον Ευαγγελισμό.