Οφειλέτης με ένα χρέος των 22.000 ευρώ, κόντεψε να χάσει το σπίτι του καθώς η ρύθμισή του εξελίχθηκε σε… Γολγοθά.  Σύμφωνα με όσα παρουσιάστηκαν σε ρεπορτάζ την τελευταία στιγμή ο οφειλέτης κατάφερε να σώσει το σπίτι του, λίγο πριν βγει σε πλειστηριασμό.

Πιο συγκεκριμένα ο οφειλέτης χρωστούσε 22.000 ευρώ, ωστόσο η εταιρεία διαχείρισης επέμενε ότι χρωστούσε 62.000 ευρώ! Η δικηγόρος του μίλησε στο OPEN για την υπόθεση. «Τους λέγαμε από πού προκύπτει αυτό το ποσό, μας έλεγαν δεν ξέρουμε, το βλέπουμε στα συστήματα», ανέφερε αρχικά η δικηγόρος.

Η δικηγόρος κατάφερε μετά από τις αλλεπάλληλες καταγγελίες να ρυθμίσει το ύψος του χρέους του (22.000 ευρώ), ωστόσο ο Γολγοθάς του δεν τελείωσε εκεί.

Ο πολίτης αφού κατέβαλε την προκαταβολή των 2.000 ευρώ που είχε συμφωνηθεί για να σταματήσει ο πλειστηριασμός μετέβη στο τραπεζικό κατάστημα που του είχε υποδείξει η διαχειρίστρια εταιρεία προκειμένου να υπογράψει τα συμβατικά, αλλά διαπίστωσε ότι δεν τα είχαν στείλει.

Διαβάστε επίσης: 5 +1 κινήσεις ματ στον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών - Οδηγίες που βγάζουν τους οφειλέτες από το αδιέξοδο

Μάλιστα, ο ίδιος χρειάστηκε να περιμένει εντός του καταστήματος 9 ώρες (!) μέχρι να στείλουν τα συμβατικά, πράγμα που έγινε έπειτα από 4 καταγγελίες στο υπουργείο Ανάπτυξης, απειλές και μηνύσεις από τη δικηγόρο του. «Τον εφιάλτη που ζήσαμε χθες, δεν τον έχω ξαναζήσει στη ζωή μου», σχολίασε η δικηγόρος και εκτίμησε ότι οι εταιρείες ακολουθούν τις πρακτικές αυτές για να πάρουν τα σπίτια των πολτών.