Τα χειρότερα σενάρια επιβεβαιώθηκαν. Οι συγγενείς του άτυχου πιλότου που επέβαινε στο μοιραίο ελικόπτερο, το οποίο έπεσε χθες στην Εύβοια, ενημερώθηκαν σήμερα ότι ο άνθρωπός τους ανασύρθηκε νεκρός. Η τραγωδία ωστόσο δεν μένει μόνο στους δικούς του ανθρώπους που από σήμερα θρηνούν για την απώλεια του πιλότου. Τα ερωτήματα από τα λάθη και τις παραλείψεις του δυστυχήματος στην Εύβοια με το ελικόπτερο που πετούσε με κακές καιρικές συνθήκες προκειμένου να πάει στον Βόλο, είναι πολλά.  

Υπενθυμίζεται ότι 24 ώρες μετά την πτώση του ελικοπτέρου στη θαλάσσια περιοχή Αχλαδίου της Εύβοιας βατραχάνθρωποι κατάφεραν να εντοπίσουν και να ανασύρουν τη σορό του πιλότου Μιχάλη Λάμπρου σε βάθος 52 μέτρων.

Το ελικόπτερο Α-109 απογειώθηκε χθες στις 08:00 από το ελικοδρόμιο των Αφιδνών, στις 08:45 ο χειριστής ενημέρωσε ότι θα προσγειωθεί στο Μαντούδι Ευβοίας, στις 09:00 προσγειώθηκε και στις 10:13 απογειώθηκε.

Στη συνέχεια χάθηκε η επικοινωνία του χειριστή και σήμανε συναγερμός στις Αρχές.

Πολλά τα ερωτήματα από την πτώση του ελικοπτέρου στην Εύβοια

Το πώς έπεσε το ελικόπτερο σύμφωνα με τους ειδικούς φαίνεται ότι ως αιτία ορίζεται το βέρτικο που έπαθε ο πιλότος. Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλα ερωτήματα που «καίνε» και χρειάζονται απάντηση.

Μιλώντας στο LIVE NEWS, ο αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα», Βασίλης Λαμπρόπουλος, είπε πως υπάρχουν πλήθος από αναπάντητα ερωτήματα για τις συνθήκες της τραγωδίας.

Όπως είπε, ένα από αυτά είναι το πού βρισκόταν ο ιδιοκτήτης του ελικοπτέρου αλλά και ποιος έδωσε την άδεια να πετάξει.

Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος επισήμανε πως επιβεβαιώνεται η θεωρία του βέρτικο και μέχρι στιγμής δεν αποδεικνύεται μηχανική βλάβη.

Ο πιλότος δεν ενεργοποίησε το σύστημα που θα του έδινε alarm όταν πλησιάζει κάτω από τα 500 μέτρα και δεύτερον δεν ενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο που θα μπορούσε με gps να τον οδηγήσει με ασφάλεια.

Αυτό που εκτιμούν οι περισσότεροι πιλότοι είναι πως ο συγκεκριμένος πιλότος είχε μεγάλη αίσθηση εμπιστοσύνης στον εαυτό του και ίσως γι' αυτό δεν ενεργοποίησε τα συστήματα ασφαλείας.