Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο θέμα των Τεμπών, καθώς διανύουμε εβδομάδα απολογιών για όσους εμπλέκονται στο πολύνεκρο δυστύχημα. Ραγδαίες όμως είναι και οι αποκαλύψεις, αλλά και οι ανατροπές που έρχονται στην υπόθεση. Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτεται καταρρέει το επιχείρημα του συμβασιούχου σταθμάρχη για τις υπερωρίες, καθώς στη σύμβασή του δεν αναγράφεται ωράριο.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ρεπορτάζ του Live News, o συμβασιούχος σταθμάρχης πέρασε την πόρτα του ειδικού εφέτη ανακριτή σήμερα Δευτέρα. Ένα από τα ερωτήματα που κλήθηκε να απαντήσει ο σταθμάρχης είναι αν έφευγε πάντα νωρίτερα σε συνεννόηση με τους υπόλοιπους όταν ο επιμελητής τον έβαζε βάρδια 14:00 με 23:00 αφού ο ίδιος ήταν συμβασιούχος και δεν πληρωνόταν τις υπερωρίες, αλλά και για να προλαβαίνει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για Βόλο, όπου και κατοικεί.

 Το «LIVE NEWS» φέρνει στο φως νέες αποκαλύψεις που αφορούν τις υπερωρίες του συμβασιούχου σταθμάρχη και κάνουν τους ισχυρισμούς του να καταρρεύσουν.

 Σύμφωνα με τους εργατολόγους, ο νόμος λέει πως δεν τίθενται θέμα υπερωριών. Συγκεκριμένα, ο σταθμάρχης είναι συμβασιούχος και η σύμβασή του δεν έχει ωράριο. Κατά συνέπεια, θα μπορούσε να δουλεύει είτε 8 είτε 9 είτε 10 ώρες.

 Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο σταθμάρχης ανέφερε πως είχε μία προφορική συμφωνία με τον ελεγκτή για να δουλεύει πέντε μέρες από οχτώ ώρες.