«Στο σταθμό Λάρισας λειτουργούσε από το 2007 μέχρι το 2011 περίπου σύστημα τηλεδιοίκησης που έδινε τη δυνατότητα ελέγχου των αμαξοστοιχιών και στη συνέχεια, για λόγους οικονομίας σταμάτησε», δήλωσε ο πρώην σταθμάρχης της Λάρισας, Ιωάννης Κολλάτος στη «Θεσσαλία τηλεόραση». 

 Σημειώνεται πως ο κ. Κολλάτος ήταν σταθμάρχης από το 2007 μέχρι το 2010, οπότε συνταξιοδοτήθηκε και ήταν αυτός που εγκατέστησε το σύστημα.

Επίσης, μιλώντας στη «Θεσσαλία τηλεόραση» τόνισε ότι αν «λειτουργούσε το σύστημα της τηλεδιοίκησης το τραγικό δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί», ενώ σημείωσε ότι παλιότερα πριν αρχίσουν οι περικοπές προσωπικού στον ΟΣΕ υπήρχαν δύο σταθμάρχες στη βάρδια, ώστε να υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας.

Ακόμη, ανέφερε ότι ο μοιραίος σταθμάρχης παλιότερα ήταν αχθοφόρος και στη συνέχεια, πήρε μετάταξη για την περιφέρεια και επανήλθε πριν από ένα χρόνο και τοποθετήθηκε σταθμάρχης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις του για την επάρκειά του.

Πηγή: thessaliatv.gr