Oλοένα και περισσότερες είναι οι αποκαλύψεις που έρχονται στην επιφάνεια για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και συγκεκριμένα για τον τρόπο λειτουργίας των σιδηροδρόμων στη χώρα. Λόγο για προβληματικές συμβάσεις που υπέγραφε ο ΟΣΕ για έργα στο δίκτυό του, κολλούσαν και καθυστερούσαν στο Ελεγκτικό Συνέδριο, στο οποίο έφταναν πριν ξεκινήσουν, έκανε ο  δημοσιογράφος των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΤΟ ΒΗΜΑ» Βασίλης Λαμπρόπουλος.

Το Ελεγκτικό Συνέδριο, που έπρεπε να ελέγξει τις συμβάσεις πριν αυτές τεθούν σε εφαρμογή, φαίνεται να καθυστερούσε τα έργα και αυτά να έχουν χαθεί στις αποφάσεις του, ήδη από το 2018.

Άνοιγαν σταθμούς αντί να φτιάξουν την τηλεδιοίκηση

Αίσθηση προκαλεί και η αποκάλυψη ότι οι σταθμοί των Νέων Πόρων, του Ευαγγελισμού και του Λιτόχωρου άνοιξαν μετά τη βλάβη της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, λειτουργώντας ως «φωτόσημα» για τη λειτουργία των συρμών.

Μετά τη βλάβη στον σταθμό της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, που καταστράφηκε το καλοκαίρι του 2019 ύστερα από πυρκαγιά και παρά τη διαβεβαίωση της αρμόδιας εταιρείας ότι το πρόβλημα θα επιδιορθωνόταν σε 8 μήνες, πράγμα που δεν έγινε ποτέ, η προσωρινή λύση που βρέθηκε ήταν το άνοιγμα του σταθμού των Νέων Πόρων προκειμένου να λειτουργεί ως «φωτόσημο» ρυθμίζοντας την πορεία των τρένων.

Το ίδιο συνέβη και με τους σταθμούς του Ευαγγελισμού και του Λιτόχωρου, που, παρά την έλλειψη προσωπικού, η εταιρεία τούς στελέχωσε με σταθμάρχες, αντί να επιδιορθωθεί το πρόβλημα της τηλεδιοίκησης.