Νέα ντοκουμέντα έρχονται στο φως σε ό,τι έχει να κάνει με τη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη. Σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο, οι βάρδιες που έπρεπε να έχει ο κάθε σταθμάρχης ήταν 9ωρες και πάντα με βάση αυτό, αμοίβονταν αναλόγως ως υπερωρία, αυτή την έξτρα μια ώρα.

Συγκεκριμένα, τα ωράρια εργασίας διαμορφώνονταν ως εξής:

-06:00 – 16:00
-14:00 – 23:00
-22:00 – 07:00

Τις βάρδιες αυτές υπογράφει ο επόπτης και πρέπει να τηρηθούν.

Ωστόσο, οι καταχωρήσεις στο βιβλίο του σταθμαρχείου της Λάρισας δείχνουν πως δεν τηρήθηκαν τα ωράρια, όπως αυτά αναγράφονταν στο βαρδιόχαρτο.

Ενδεικτικά, η καταχώρηση της 28ης Φεβρουαρίου αναφέρει πως οι σταθμάρχες Π. και Χ. είχαν βάρδια από τις 14:00 έως τις 22:00.

Σε άλλη καταχώρηση στο βιβλίο του σταθμαρχείου με ημερομηνία 27 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης Π. έχει υπογράψει πως εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00.