Τρεις επίκουροι οικονομικοί εισαγγελείς, με επικεφαλής τον Μιχάλη Μιχαλόπουλο, αναλαμβάνουν να «τρέξουν» τις έρευνες για τις συμβάσεις που καθυστέρησαν ή δεν υλοποιήθηκαν όπως έπρεπε για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ.

Από την Οικονομική Εισαγγελία «τρέχουν» ήδη οι έρευνες (εδώ και ένα τετράμηνο) για τη σύμβαση του 2005 για εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου στο κομμάτι Αθήνα, Αχαρνές, Λιόσια, Κόρινθος, τη σύμβαση του 2013 για το κομμάτι Αχαρνές -Τιθορέα, την ίδια σύμβαση για το κομμάτι Τιθορέα-Δομοκός και τη σύμβαση του 2015 για το κομμάτι Πειραιάς-Αθήνα.

Στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης ερευνάται εάν έχει τελεστεί το αδίκημα της απιστίας.

Νέα έρευνα για εκτροχιασμό τρένου το 2017

Στο μεταξύ, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισίδωρος Ντογιάκος, ζήτησε, με έγγραφό του προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Θεσσαλονίκης να του σταλεί η δικογραφία που είχε σχηματιστεί για σιδηροδρομικό δυστύχημα του 2017 στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης με τρία θύματα.

Ο ανώτατος εισαγγελικός λειτουργός, σύμφωνα με πληροφορίες, θα μελετήσει τη δικογραφία προκειμένου, αν χρειαστεί, να ανοίξει νέα έρευνα για το τραγικό συμβάν μετά και το δυστύχημα στα Τέμπη. Κι αυτό καθώς, βάσει δημοσιευμάτων τότε και σήμερα, είχαν γίνει παρόμοιες καταγγελίες για ευθύνες σχετικά με την κατάσταση εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, οι οποίες δεν διερευνήθηκαν.

Ανάμεσα στους νεκρούς τότε ήταν και ο ένας μηχανοδηγός του τρένου, ενώ ο άλλος, που επέζησε, παραπέμφθηκε σε δίκη ως υπεύθυνος του δυστυχήματος, αλλά αθωώθηκε.

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, κ. Ντογιάκος, έδωσε παραγγελία και για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για τη διαρροή της απολογίας του 59χρονου σταθμάρχη.