Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τα κρίσιμα λεπτά πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήταν κάτω των 30 ετών.

Όπως μετέδωσε σήμερα (06/03) το Mega, πριν από τη μοιραία σύγκρουση υπήρχε ένα στοιχείο που έδειχνε πως κάτι δεν πήγαινε καλά και αυτό ήταν η κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας πάνω στη μοιραία σιδηροδρομική γραμμή.

Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Οι Αρχές φέρονται να είδαν πολύ μεγάλη κατανάλωση ρεύματος στη διαδρομή Νέοι Πόροι-Λάρισα, που δεν δικαιολογείται εάν στη γραμμή κινείται μόνο μία αμαξοστοιχία. Σύμφωνα με το Mega, υπήρξε μάλιστα επικοινωνία με τον σταθμάρχη των Νέων Πόρων, για να δουν τι συμβαίνει.

Οι αρμόδιοι έλαβαν την απάντηση πως γνωρίζει ότι «υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή». Στη συνέχεια επικοινώνησαν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση. Το συγκλονιστικό είναι ότι τα παραπάνω συνέβησαν στο κρίσιμο 10λεπτο πριν τη σύγκρουση.

Μέχρι τις 10:30

Σύμφωνα με το Mega, ο προηγούμενος υπεύθυνος βάρδιας, ο οποίος φέρεται να σχολούσε στις 10.00, έμεινε στο σταθμαρχείο μέχρι τις 10.30, υπέγραψε με τον 59χρονο προφυλακισθέντα σταθμάρχη το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής και μετά αποχώρησε.