Είναι τα τελευταία εφιαλτικά δευτερόλεπτα της ζωής του τεχνικού της ΣΤΑΣΥ που σκοτώθηκε, όταν η ειδική μηχανή για τη λείανση των γραμμών του ΗΣΑΠ έμεινε ακυβέρνητη και ο ίδιος πήδηξε στο κενό από το μπροστινό βαγόνι σε μια απέλπιδα προσπάθεια να σωθεί.

 Οι εικόνες με τον άτυχο τεχνικό κρεμασμένο να περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για το άλμα και οι δραματικοί διάλογοι των τεχνικών με το κέντρο ελέγχου λειτουργίας, πριν και μετά το δυστύχημα, είναι σοκαριστικοί.

 Το χρονικό της τραγωδίας

 Είναι 04.08 το πρωί στις 16 Νοεμβρίου του 2021 όταν οι 4 τεχνικοί που βρίσκονται στο μπροστινό βαγόνι της μηχανής, ενημερώνουν τον έναν και μοναδικό συνάδελφό τους που βρίσκεται στο πίσω μέρος, ότι δεν έχουν τον έλεγχο.

 Ο διάλογος που αποκάλυψε το «Μega» είναι ενδεικτικός:

 Τεχνικός στο μπροστινό βαγόνι: Βασίλη το μηχάνημα δεν σταματάει ετοιμάσου να πηδήξεις.

 Τεχνικός στο πίσω μέρος: Τι λες ρε;

 Τεχνικός στο μπροστινό βαγόνι: Αυτό που σου είπα.

 Και οι πέντε τεχνικοί είναι εγκλωβισμένοι στα βαγόνια τους. Το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας ενημερώνεται και τονίζει πως η μηχανή έχει μπροστά της διαδρομή, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος να εκτροχιαστεί.

 Τεχνικός ΣΤΑΣΥ: Αν ακούει το κέντρο ο συρμός δεν σταματάει με τίποτα!

 Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας: Έχετε διαδρομή, έχετε διαδρομή, όλο προς τα κάτω έχετε διαδρομή.

 Ο 40χρονος σκαρφαλώνει στο μπροστινό τμήμα της μηχανής και καταγράφεται από κάμερα ασφαλείας σε σταθμό του ΗΣΑΠ να περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για το άλμα, ένα άλμα που όλοι κάνουν τα επόμενα λεπτά, με τον 40χρονο να σκοτώνεται.

 Οι συνάδελφοί του που κατάφεραν να σωθούν ενημερώνουν πως δεν έχουν επαφή με τον 40χρονο:  «Ακριβώς μέσα στον σταθμό υπάρχει χειριστής από το δυαδικό που μάλλον έχει πηδήξει. Για τους υπόλοιπους χειριστές δεν ξέρω, μπροστά μάλλον δεν υπάρχει κανείς, μάλλον έχουν πηδήξει. Εγώ ήμουν στο πίσω μέρος, μάλλον είμαι καλά, δεν έχω κάτι, είμαι όρθιος».

 Το μηχάνημα για τη λείανση των γραμμών άρχισε να κινείται με σπασμένα φρένα, με τους υπεύθυνους να φοβούνται ότι λόγω της κατηφορικής κλήσης της διαδρομής θα αποκτήσει μεγαλύτερη ταχύτητα.

 Έτσι, αποφασίστηκε η τοποθέτηση ενός συρμού λίγο πριν από τον σταθμό του Αγίου Νικολάου. Τα 4 άτομα που βρίσκονταν στο μπροστινό βαγόνι αποφάσισαν να πηδήξουν για να σωθούν. Ο 40χρονος που εργαζόταν τα τελευταία 16 χρόνια στην επιχείρηση άφησε την τελευταία του πνοή σε ένα δυστύχημα που είχε παγώσει ολόκληρη τη χώρα.